اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4319
تاریخ انتشار: 1394/01/23 20:00
تیم فوتبال سپاهان اصفهان با درخشش لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی خود مقابل تراکتورسازی تبریز به برتری 2 بر یک دست یافت تا بار دیگر به جمع مدعیان قهرمانی لیگ ملحق شود.

به گزارش عصرجهان به نقل از ایرنا، این دیدار حساس عصر امروز (یکشنبه) از هفته بیست و پنجم لیگ برتر باشگاه های ایران در حضور حدود 5 هزار تماشاگر ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان با برتری 2 بر یک میزبان همراه شد.

درحالیکه سپاهان نیمه نخست را یک بر صفر به حریف واگذار کرده بود، در 45 دقیقه دوم با نمایش خیزه کننده مهاجم برزیلی خود که یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل نیز داد، به پیروزی رسید.

سپاهان اصفهان برای پایان دادند به نتایج ضعیف چند هفته اخیر و تراکتورسازی به منظور رسیدن به صدرجدول با انگیزه زیادی پا به میدان گذاشتند.

در دقایق نخست سپاهان توپ را بیشتر از میهمان خود در اختیار داشت اما فرصت چندانی برای گلزنی به دست نیاورد، ضمن اینکه وضعت نامناسب چمن ورزشگاه فولادشهر نیز بروی عملکرد بازیکنان دو تیم تاثیرمنفی گذاشته بود.

در ادامه نیمه نخست تراکتورسازی با استفاده از سرعت و تکنیک بازیکنان کناری خود به گل دست یافت. در دقیقه 45 توپ ارسالی محمد ایران پوریان با اشتباه 3 مدافع سپاهان روبرو شد تا لوسیانیو ادینیو برای تراکتورسازی گلزنی کند.

در نیمه دوم حسین فرکی که نتیجه را از دست رفته می دید در ترکیب سپاهان تغییراتی را ایجاد کرد.

در دقیقه 75 خطای، سعید آقایی مدافع جوان تراکتورسازی بروی لوسیانوپریرا سبب شد تا علیرضا فغانی نقطه پنالتی را نشان دهد که پریرا این پنالتی را به راحتی به گل تساوی تبدیل کرد.

در ادامه سپاهانی ها به حملات گسترده خود ادامه داده و در دقیقه 90 به گل برتری دست یافتند.

حرکت پابه توپ پریرا و پاس عالی او سبب شد تا رسول نویدکیا با ضربه ای دقیق دومین گل طلایی پوشان سپاهان و برتری این تیم را به ارمغان بیاورد.

تراکتورسازی با وجود این شکست با 47 امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی باقی ماند و سپاهان با 44 امتیاز به رتبه سوم صعود کرد.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*