اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4383
تاریخ انتشار: 1394/01/25 14:44
استانداری: تغییر و جابجایی سیدکرامت الله کریمی سرپرست فرمانداری کهگیلویه موضوعیت ندارد - رسانه ها: کریمی دیگر در فرمانداری کهگیلویه ماندگار نیست
 به گزارش عصرجهان، سید محمد موحدی مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه وبویراحمد،تغییر و جابجایی سیدکرامت الله کریمی سرپرست فرمانداری کهگیلویه موضوعیت ندارد و ایشان همچنان در حوزه کاری به فعالیت خود ادامه خواهند داد.(البته ایشان نگفت تا کی؟!)
محمد موحدی در پاسخ به این سوال که شایعه شده خود شما بعنوان جایگزین  کریمی  سرپرست فرمانداری کهگیلویه معرفی شده اید؟ اظهارداشت: به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد و متاسفم از کسانی که چنین شایعاتی را در جامعه گسترش می دهند.
 این تکذیبیه در حالیست که یکی از سایت های استان تغییر سیدکرامت الله کریمی سرپرست فرمانداری کهگیلویه را قطعی دانسته و حتی جانشینان احتمالی وی را معرفی نمود.
این سایت استانی افزود، کرامت‌الله کریمی فرماندار شهرستان کهگیلویه که برای ماندن در سمت فرمانداری این شهرستان با مخالفت‌ها و ممانعت‌های زیادی مواجه شد، بر اساس اطلاعات رسیده وی دیگر در فرمانداری کهگیلویه ماندگار نیست و در آینده جای خود را به فرد دیگری خواهد داد.
بنابر همین گزارش، محمود مومن‌نسب مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد، ناصررضایی فرماندار اسبق کهگیلویه و رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، محمد موحد‌پور مدیرکل حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد مهمترین گزینه‌ها برای مسئولیت فرمانداری کهگیلویه است.
موحدپور که سال‌های زیادی ریاست آموزش و پرورش لوداب و مدیریت دبیرستان‌های استان را برعهده داشت و هم‌اکنون مدیرکلی حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد را بر دوش می‌کشد، گزینه جدی فرمانداری کهگیلویه است.

موحدپور دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات سیاسی و از نیروهای اصلاح‌طلب است. گفته می‌شود موحدپور در حال انجام مصاحبه و مراحل قانونی برای این مسئولیت است. برخی منابع همچنین می‌گویند، موحدپور این پیشنهاد را قبول نکرده‌است و تمایل دارد که در استانداری کهگیلویه و بویراحمد و نزدیک به موسی خادمی باشد.

احمد نشاطی‌فر مدیرکل امنیتی سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز به عنوان دیگر گزینه برای فرمانداری کهگیلویه مطرح بود.

دارا کریمی‌نژاد از فعالین سیاسی اصلاح‌طلب کهگیلویه و فردی به نام منوچهر محمدی کارمند جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز برای این مسئولیت مطرح هستند.

کرامت‌الله کریمی از شهریور ماه ۹۳ به عنوان سرپرست در فرمانداری کهگیلویه مشغول به خدمت است. وی مسئولیت ستاد حسن روحانی رئیس جمهور را در انتخابات دوره یازدهم بر عهده داشت.


 


 

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*