اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4613
تاریخ انتشار: 1394/02/05 12:45
اینحانب شهادت آن پاسدار وفادار ولایت را به فرمانده معظم کل قوا و خانواده معززشهید،بستگان،همرزمان آن شهید ومردم شریف شوشتر تبریک وتسلیت عرض می نمایم.

به گزارش عصرجهان، در پی شهادت حاج هادی کجباف در جبهه نبرد با تروریست های تکفیری داعش سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران پیامی خطاب به خانواده این شهید صادر کردند:
سلام علیکم بما صبرتم

درود وتحیت خداوند بر مجاهد شهید”هادی کجباف”که در میدان های سخت پاسداری از انقلاب اسلامی لحظه ای نیاسود،همو که پیرو راستین مکتب امامت و ولایت بود و همواره دل در گرو عشق امام و مقتدایش خمینی کبیر(ره) داشت.
مجاهدسلحشوری که تا آخرین نفس در صیانت از ارزش های والای اسلامی و تبعیت از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)درنگ ننمود تا سرانجام با قامتی استوار . قلبی سرشار از عشق و ارادت به خاندان اهل البیت عصمت و طهارت (ع) به درجه رفیع شهادت نائل گردید.
اینحانب شهادت آن پاسدار وفادار ولایت را به فرمانده معظم کل قوا و خانواده معززشهید،بستگان،همرزمان آن شهید ومردم شریف شوشتر تبریک وتسلیت عرض می نمایم.
حضرت حق روح پرفتوح آن شهید عزیز را با مولا ومقتدایش حضرت امیرالمومنین علی(ع) محشورو به خانواده محترم صبر وشکیبایی توام با عزت،سعادت وپاداش صابرین عنایت فرماید.انشالله

                                                           سرلشکر محمدعلی جعفری
                                                   فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

شایان ذکر است، تروریست های تکفیری با انتشار تصاویری اعلام کردند که پیکرهای مطهر شهید حاج هادی کجباف و شهید حسین بادپا را در اختیار دارند.
شهید حسین بادپا از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس از دیار کرمان  به همراه همرزم خود شهید حاج هادی کجباف از دیار خوزستان و اهالی شوشتر ظهر روز دوشنبه سی و یکم فروردین در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) طی عملیاتی که در منطقه بصری الحریر استان درعا در سوریه صورت گرفت، به شهادت رسید.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*