اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4639
تاریخ انتشار: 1394/02/07 07:57
امروز دو تیم در شهر گچساران به مصاف هم می‌روند که هر یک دو حالت متفاوت دارند، یکی شام آخر خود در لیگ دسته اول را سپری می‌کند و دیگری با شادی برای فصل آینده در لیگ برتر فوتبال کشور حضور خواهد داشت.

عصرجهان:هفته آخر لیگ برتر فوتبال دسته اول کشور جام آزادگان در حالی در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود که برخی از تیم‌ها از جمله فولاد اهواز جشن لیگ برتری شدن خود را می‌گیرند و برخی تیم‌های دیگر آخرین دیدار خود را در لیگ دسته اول کشور برگزار می‌کنند.

در این میان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که هفته گذشته سقوطش به لیگ دسته دوم فوتبال کشور مسجل شده بود، امروز دوشنبه به مصاف تیم فولاد اهواز می‌رود که تقریبا از هفته‌ها پیش صعود خود به لیگ برتر فوتبال کشور را مسجل کرده بود.

تیم نفت که امسال از همان هفته‌های نخست در سراشیبی سقوط قرار گرفته بود نتوانست خود را از بحران خارج کند و در نهایت به دلیل بی‌تدبیری‌های مدیریتی با وجود داشتن بسیاری از امکانات از جمله زمین و بازیکن و سایر شاخصه‌ها هواداران خود را مغموم کرد و به دسته دوم فوتبال کشور سلامی دوباره گفت.

تیم نفت در این فصل و تا قبل از هفته آخر از 21 دیدار تنها 22 امتیاز کسب کرد.

بیشترین مشکل این تیم به مشکلات روحی و روانی برمی‌گشت و همچنین در خط دفاع علی‌رغم تلاش‌هایی که در خط حمله می‌شد ضعف مفرط دفاعی موجب از دست رفتن امتیازات بسیاری شد.

به هر ترتیب در حالی امروز دو تیم در شهر گچساران به مصاف هم می‌روند که هر یک دو حالت متفاوت دارند، یکی شام آخر خود در لیگ دسته اول را سپری می‌کند و دیگری با شادی برای فصل آینده در لیگ برتر فوتبال کشور حضور خواهد داشت.منبع:فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*