اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4642
تاریخ انتشار: 1394/02/07 08:20
بزرگواری:
نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزیر کشور که نمی‌تواند ادله‌ای برای گفته‌های خود داشته باشد چرا وارد این گونه موضوعات می‌شود

عصرجهان:حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با فارس در خصوص اظهارات اخیر وزیر کشور مبنی بر پول‌های کثیف و واکنشی که نمایندگان مجلس به این موضوع داشتند، اظهار کرد: این مجلس نشان داده که خود در صف اول مبارزه و مقابله با مفاسد اقتصادی قرار دارد و بیشترین پیگیری‌ها را در این خصوص داشته است و منشأ پیگیری پرونده‌های بزرگ مفاسد اقتصادی بوده است.

وی با بیان اینکه وزیر کشور که نمی‌تواند ادله‌ای برای گفته‌های خود داشته باشد چرا وارد این گونه موضوعات می‌شود افزود: بیان حرف‌های غیر مرتبط و شبهه‌انگیز برای کسانی که مسئولیت دارند و در جایگاه وزارت هستند بعید است و به همین خاطر مجلس حرکت روز گذشته را انجام داد.

بزرگواری این گونه اظهارات را در سالی که منتهی به انتخابات مجلس است معنادار و نوعی بازی انتخاباتی دانست و گفت: از وزیر کشور انتظار بیان چنین اظهاراتی را نداشتیم چرا که معتقدیم این حرف‌ها بازی انتخاباتی برای خدشه‌دار کردن وجهه و چهره یک جریان است.

این نمانده مردم در مجلس بیان کرد: در گذشته هم برخی با پتک قرار دادن موضوعاتی همچون 3 هزار میلیارد تومان و بابک زنجانی به دنبال بدنام کردن جریان اصولگرایی بودند در حالی که جریان اصولگرا خود پیشگام برملا کردن این گونه مفاسد بود.

بزرگواری با بیان اینکه مردم زمان و دوره رونق چنین مفاسدی را بهتر از همه می‌دانند، تصریح کرد: شک نداریم که برای مقابله با جریان اصولگرا از همه حربه‌ها و گزینه‌ها استفاده خواهد شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*