اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4694
تاریخ انتشار: 1394/02/09 00:18
فرمانده انتظامی گچساران از کشف 48 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری چهار متهم در این رابطه در این شهرستان خبر داد.

عصرجهان:فرمانده انتظامی گچساران از کشف ۴۸ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری چهار متهم در این رابطه در این شهرستان خبر داد.

به نقل از سایت پلیس، علی‌کرم بازیان اظهار کرد: از یک خودروی پراید و همچنین یک باب منزل در شهرستان گچساران ۴۸ کیلوگرم تریاک کشف و یک باند چهار نفره نیز متلاشی شد.

این فرمانده انتظامی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط یک باند خانوادگی در سطح شهرستان گچساران و شهرستان‌های همجوار، مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان و استان تحقیقات لازم را آغاز کردند.

وی بیان کرد: مأموران حین تحقیقات دریافتند که سر دسته این باند با یک دستگاه خودروی پراید قصد انتقال محموله‌ای از مواد مخدر را به شهرستان گچساران دارد که پس از تشکیل تیم‌های عملیاتی منزل و مخفیگاه و محل تردد اعضای باند و همچنین ورودی شهر شیراز به گچساران به صورت نامحسوسی کنترل شد.

بازیان اظهار کرد: تا این که سردسته باند با خودروی پراید در ورودی شیراز به گچساران مشاهده شد که با استفاده از علائم هشداردهنده خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۲۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط شد.

این فرمانده انتظامی گفت: مأموران در پی دستگیری سر دسته باند طی عملیاتی از منزل اعضای باند بازرسی و ۱۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده کشف و سه عضو دیگر باند را دستگیر کردند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*