اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4700
تاریخ انتشار: 1394/02/09 14:18
متینگ سیاسی حزب مردم سالاری و اصلاح طلبان استان، در دبیرستان شاهد گچساران برگزار می شود. بدینوسیله از همه علاقه مندان برای شرکت در این همایش، دعوت به عمل می آید.

به گزارش عصرجهان، پس از لغو همایش حزب مردم سالاری و اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه آزاد گچساران، دبیرخانه این همایش، اطلاعیه ای صادر کردمتن این اطلاعیه به شرح زیر در اختیار این پایگاه اطلاع رسانی قرار گرفته است:

«علی رغم اطلاع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران از همایش حزب مردم سالاری و اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد که قرار بود با سخنرانی دکتر تاجگردون، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه و دکتر کواکبیان، دبیرکل حزب مردم سالاری، صورت بگیرد متأسفانه پس از فشارهای دلواپسان و دستهای پشت پرده ای که احساس خطر میکردند خلف وعده نموده و جلسه را لغو کردند. این درحالی بود که هماهنگی ها و تبلیغات لازم برای این همایش هم انجام شده و شرایط برای برگزاری همایش مهیا شده بود. با این وجود، بدینوسیله اعلام می گردد همایش حزب مردم سالاری و اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد، پنجشنبه، دهم اردیبهشت ماه، رأس ساعت ۱۶، در دبیرستان شاهد واقع در کوی شهید مطهری شهر گچساران با سخنرانی دکتر تاجگردون و دکتر کواکبیان و با حضور همه اعضا و اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

بدینوسیله از همه علاقه مندان برای شرکت در این همایش، دعوت به عمل می آید.

دبیرخانه همایش حزب مردم سالاری و اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد»


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


افتخاری
|
Iran
|
1394/02/10 11:18
  +0

  -0
پاسخ
مکان دولتی و متینگ سیاسی ؟!

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*