اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4721
تاریخ انتشار: 1394/02/10 16:27
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد:
قرار بود در قالب طرح مهرآفرین ، یک هزار فرصت شغلی در دستگاههای اجرایی برای جوانان جویای کار بویژه تحصیلکردگان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شود.

عصرجهان: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: به‌ دلیل سهل‌انگاری مسوولان دولت گذشته، در این استان ، مجوز یک هزار فرصت شغلی ویژه تحصیل‌کردگان این استان لغو شد.

مجید محنایی گفت: قرار بود در قالب طرح مهرآفرین ، یک هزار فرصت شغلی در دستگاههای اجرایی برای جوانان جویای کار بویژه تحصیلکردگان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح می بایست آزمون برگزار و پذیرفته شدگان جذب دستگاههای اجرایی می شدند ، افزود: متاسفانه بدلیل سهل انگاری و تعلل مسوولان وقت کهگیلویه و بویراحمد در دولت دهم ، این فرصت ها از دست رفت و  این سهمیه استخدامی را استان از دست داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسوولان وقت استان هر روز به بهانه ای از قبیل تامین نشدن اعتبارات استخدامی و مسائل بیهوده دیگر ، آزمون استخدامی را برگزار نکرده و این استان از معدود استان هایی در کشور است که سهمیه پیش بینی شده در قالب مهرآفرین را از دست داد.

محنایی با تشریح اقدامات سایر استان های دیگر در این ارتباط ، خاطرنشان کرد: اغلب استان های کشور این فرصت را از دست ندادند و آزمون های استخدامی در قالب طرح مهرآفرین را برگزار و سهمیه های خود را در دستگاههای اجرایی شان جذب کردند.

وی گفت: متاسفانه تنها استان های محرومی مانند کهگیلویه و بویراحمد این فرصت  را از دست داده اند و مسوولان وقت مدیون فرصت های شغلی عنوان شده از دست رفته هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: دکتر خادمی استاندار استان در نامه ای از معاون برنامه ریزی رئیس جمهور درخواست برگزاری آزمون در همان قالب برای جذب یک هزار فرصت شغلی در دستگاههای اجرایی را نموده و منتظر پاسخ این معاونت هستیم.




بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*