اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4747
تاریخ انتشار: 1394/02/11 23:52
تیم گلف نفت وگاز مسجدسلیمان در آخرین بازی مرحله نهایی سوپرلیگ گلف کشور با برتری در برابر تیم گلف ملی حفاری قهرمان ایران شد.

به گزارش عصرجهان، هفته پایانی (هفته سوم دور برگشت مرحله نیمه نهایی) این رقابت‌ها امروز (جمعه) با انجام ۲ بازی در مسجد سلیمان برگزار شد که تیم نفت و گاز مسجد سلیمان با حساب ۳ بر ۲ از سد ملی حفاری اهواز گذشت و قهرمان سوپر لیگ گلف کشور شد. نماینده اهواز نیز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.در دوسال گذشته تیم گلف ملی حفاری قهرمان این رقابت ها شده بود.
در دیگر مسابقه، تیم آزادگان مسجد سلیمان با نتیجه ۴ بر یک پرسپولیس دیگر تیم مسجد سلیمانی را مغلوب کرد و در جایگاه سوم ایستاد و پرسپولیس چهارم شد. در مراسم اختتامیه و توزیع جوایز تیم‌های بر‌تر، مهدی مبینی سرپرست فدراسیون گلف، علیرضا مرادحاجتی مدیر عامل باشگاه ملی حفاری اهواز و رئیس هیئت گلف خوزستان، غلامرضا موسوی دبیر هیئت گلف استان و برخی از مسئولان و دست‌اندرکاران ورزش این استان حضور داشتند.

این رقابت‌ها به صورت انفرادی و دوبل برگزار شد که با محاسبه مجموع این ۲ بخش نتیجه تیمی مشخص گردید.

رقابت های سوپرلیگ گلف کشور با شرکت هشت تیم در دو گروه ، چهار تیمی و بصورت رفت و برگشت ازچندی قبل آغاز شد که درخاتمه مرحله گروهی تیم های ملی حفاری، نفت وگاز مسجدسلیمان از گروه الف و تیم های آزادگان مسجدسلیمان و پرسپولیس این شهر به مرحله نهایی راه یافتند و درخاتمه تیم های نفت وگاز مسجدسلیمان ،ملی حفاری و آزادگان مسجدسلیمان مقام های اول تا سوم راکسب کردند.

مسابقات مرحله نیمه نهایی هم به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت برگزار شد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*