اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4768
تاریخ انتشار: 1394/02/13 21:18
جسد جوان 22 ساله در رودخانه پایکوه ماهور باشت پس از 12 ساعت جست‌وجوی غواصان و نیروی انتظامی پیدا شد.

به گزارش عصرجهان، عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران عصر امروز از پیدا شدن جسد مفقود شده در رودخانه پایکوه ماهور باشت خبر داد.
وی در تشریح وقوع مفقود شدن جوان 22 ساله ماهور باشتی اظهار کرد: شب گذشته خانواده طیبی از ساکنان عشایر پایکوه ماهور باشت از مفقود شدن فرزند 22 ساله خود به نام یاور طیبی خبر دادند که بلافاصله جست‌و‌جوها توسط نیروی انتظامی و اعزام غواصان استانی در سد نزدیک پایکوه ماهور باشت برای یافتن این جوان آغاز شد.
فرماندار گچساران افزود: گویا جوان 22 ساله عصر روز گذشته ساعت 18 به قصد شنا کردن در سد پایکوه ماهور باشت خانه را ترک کرده اما چون خبری از وی نشد خانواده طیبی با گذشت ساعاتی از شب موضوع را به اطلاع دادند تا جست‌وجو برای یافتن فرزندشان انجام شود.
رحیمی با اشاره به اینکه غواصان و نیروی انتظامی در راستای پیدا کردن جوان مذکور بالغ بر 12 ساعت به صورت مستمر تلاش و جست‌وجو داشتند، تصریح کرد: تیم غواصان و نیروی انتظامی از ساعت یک بامداد تا 13 امروز به مدت 12 ساعت جست‌وجو را ادامه دادند.
به گفته وی پس از 12 ساعت تجسس در حوزه رودخانه پایکوه ماهور باشت جسد جوان 22 ساله زیر تخته سنگی در اطراف این رودخانه پیدا شد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*