اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4770
تاریخ انتشار: 1394/02/13 22:38
سرمربی فولاد خوزستان برای اولین بار پس از اتفاقات منجر به جدایی محمد قاضی علیه این بازیکن مصاحبه کرد.

به گزارش عصرجهان، روزنامه گل نوشت دراگان اسکوچیچ در مصاحبه با شماره امروز روزنامه گل به انتقاد از محمد قاضی پرداخته و گفته قاضی با رفتاری که انجام داده، به همبازیانش در تیم فولاد خوزستان خیانت کرده است.
اسکوچیچ: قاضی به همبازیانش خیانت کرد
اسکوچیچ درباره موضوع منجر به جدایی محمد قاضی از فولاد گفته است: «در مورد این موضوع باید بگویم برای من به عنوان یک مربی بسیار سخت است که یکسری بازیکن خوب و بد را در اختیار داشته باشم. از نظر من بازیکن خوب آن بازیکنی است که به تمام آیین نامه ها و قوانین تیم احترام بگذارد و من همه را به یک شکل می بینم. در مورد قاضی می توانم به صراحت از این کلمه استفاده کنم که ایشان یکی از غیرحرفه ای ترین بازیکنانی بود که دیدم. بازیکن هیچ حقی ندارد که بگوید من چه موقع می توانم بازی کنم و چه موقع نمی توانم. این یک چیز ساده است و ایشان به همبازیان خود خیانت کرد.»
سرمربی فولاد منظورش از «خیانت» را چنین شرح داده است: «منظور من از خیانت کردن به این مفهوم است که او هر موقع می خواست می آمد و هر موقع که می خواست می رفت. واقعاً آیا باید بین ایشان و بقیه بازیکنان که برای تیم زحمت می کشند تفاوتی باشد. قاضی در حقیقت مایه شرمساری من است که باعث شدم به فولاد بیاید و سر آمدن او بسیار اصرار کردم. هر چند باشگاه روی او نظر مساعدی نداشت اما حالا درک می کنم بیخود نبود با توجه به رفتارهای مشابهی که در استقلال و پرسپولیس داشت، چرا یک مربی مثل قلعه نویی وقتی او خواست برود زیاد روی ماندنش اصرار نکرد.»
وی در این خصوص که گفته می شود قاضی برخلاف تمایل کادر فنی فولاد جذب این تیم شده است، چنین توضیح می دهد: «نه، به هیچ وجه صحت ندارد. بلکه من اصرار کردم که ایشان به فولاد بیاید.»
دراگان اسکوچیچ در رابطه با احتمال بازگرداندن محمد قاضی به تیم فولاد نیز گفته است: «برای من دیگر آقای قاضی وجود ندارد.»


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*