اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4797
تاریخ انتشار: 1394/02/15 19:10
مدیریت راهداری راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای بیش از ۱۴۸ کیلومتر عملیات روکش آسفالت، لکه گیری، شانه سازی و حذف ناهمواری‌های جاده‌های استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، علی شیر محمدی با اعلام این خبر افزود: به منظور افزایش بهسازی و ایمنی جاده‌ها و همچنین رفاه حال مردم و مسافرین در جاده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد عملیات روکش آسفالت، لکه گیری، شانه سازی و حذف ناهمواری در ۱۵ جاده استان در حال انجام است.
وی با اشاره به شروع فصل کاری در حوزه پروژه‌های راهداری و بهسازی جاده‌ها ابراز داشت: بیشتر پروژه‌های دست اقدام مربوط به راههای اصلی است و ۶ پروژه مربوط به جاده‌های مرکز استان است.
مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد طول همه عملیات در دست انجام را ۱۴۸ کیلومتر عنوان کرد و خاطرنشان کرد: همه این پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی در دست اقدام است.
علی شیر محمدی با بیان اینکه لکه گیری و درزگیری، از گسترش خرابی رویه آسفالت راه‌ها جلوگیری خواهد کرد، تاکید کرد: لکه گیری و درزگیری راه‌ها از مهم‌ترین فعالیتهای تعمیر و نگهداری روسازی آسفالت راه‌ها محسوب می‌شود و درزگیری تَرک‌ها، موجب کاهش نفوذ آب به درون لایه‌های اساس و زیر اساس می‌شود که این امر منجر به افزایش عمر و دوام روسازی آسفالت خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه این عملیات به منظور ایمن سازی و نگهداری راه‌ها انجام می‌شود، گفت: مجموعه این اقدامات باعث روان سازی ترافیک و کاهش خستگی رانندگان و همچنین کاهش تصادفات می‌شود.
محمدی از رانندگان خواست تا ضمن رعایت موارد ایمنی در نزدیکی محل اجرای پروژه‌های راهداری و فعالیت راهداران به علائم و تابلوهای هشدار دهنده توجه کنند.
در ادامه تصاویری از اقدامات مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد آمده است


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*