اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4852
تاریخ انتشار: 1394/02/19 16:54
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان:
سید محمد صالحی با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی اضافه کرد: در این طرح کمیته های تخصصی برای پاکسازی نقاط آلوده شهرستان ها تشکیل شده که با استفاده از فرصت مناسب و اصل غافگیری مجرمان را دستگیر می کند.

به گزارش عصرجهان، سید محمد صالحی در آیین رونمایی از کشفیات کلان نیروی انتظامی در اهواز، گفت: 80 هزار عدد انواع قرص و کپسول، 20هزار عدد انواع آمپول بدنسازی، 40 هزار عدد ظروف مخصوص بسته بندی در قالب مارک های معروف و 500 کیلوگرم پودر بدنسازی، باهمکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) به تازگی در یکی از مناطق حاشیه اهواز کشف و ضبط شد.
وی افزود: سه عضو این باند دستگیر شده اند که پس از تحقیقات مقدماتی به مراجع قضایی ارجاع شدند.
صالحی این میزان کشفیات داروی تقلبی را در خوزستان بی سابقه دانست و اظهار کرد: این افراد یک منزل مسکونی را به کارگاه تبدیل کرده بودند و با استفاده از یکسری دستگاه ها و مواد غیرمجاز قرص، آمپول و پودر تولید می کردند و با الصاق برچسب هایی از مارک های مشهور این مواد را به نام مواد نیروزا به فروش می رساندند.
وی با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی اضافه کرد: در این طرح کمیته های تخصصی برای پاکسازی نقاط آلوده شهرستان ها تشکیل شده که با استفاده از فرصت مناسب و اصل غافگیری مجرمان را دستگیر می کند. در جریان این ماموریت نیز ماموران انتظامی و اطلاعات از همین روش استفاده کردند.
به گفته صالحی، دستگیری این باند پس از یک ماه کار اطلاعاتی پلیسی به نتیجه رسید.
وی با بیان اینکه تاکنون گزارشی از تبعات مصرف این مواد تقلبی به دستمان نرسیده، به جوانان توصیه کرد که برای فعالیت ورزشی سعی کنند زیرنظر پزشک از داروهایی که اصالت آنها مشخص شده استفاده کنند.
منبع:ایرنا



بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*