اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4895
تاریخ انتشار: 1394/02/22 22:49
فرماندار مسجد سلیمان در شورای سلامت و امنیت غذایی:
علیرضا گوروئی افزود، در بحث ساماندهی دستفروشان باید مطالعات اجتماعی انجام گیرد علاج واقعه برخورد فیزیکی نیست و در تمام روش‌های مدیریتی برخورد‌های سلبی اخرین راه حل می‌باشد.

به گزارش پریسا طاهری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان از مسجدسلیمان، امروز سه شنبه ٢/٢٢/ ٩۴دومین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان مسجدسلیمان با حضور اعضای شورا ی در محل فرمانداری و ‌به ریاست علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان برگزار شد.
 بنا به همین گزارش، در ابتدا دبیر شورای سلامت و امنیت غذایی گزارش جامعی از پیگیری و اجرای مصوبات شورای سلامت در سال ٩٣ارائه داد.
سپس علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان در بحث سامان دهی دست فروشان خواستارانجام مطالعه دقیق و همه جانبه شد
عالیترین مقام اجرائی دولت در مسجدسلیمان افزود، در بحث ساماندهی دستفروشان باید مطالعات اجتماعی دقیقی انجام گیرد علاج واقعه برخورد فیزیکی نیست و در تمام روش‌های مدیریتی برخورد‌های سلبی اخرین راه حل می‌باشد.
علیرضا گوروئی در بحث دفن نخاله‌های ساختمانی اظهار کرد محل‌های دفن نخاله باید توسط شهرداری مسجدسلیمان شناسایی و اطلاع رسانی شود و همه خودرو‌های مخصوص حمل نخاله‌های ساختمانی باید کدگذاری شوند.
وی در ادامه از بروز رسانی و اصلاح طرح جامع پسماند که توسط شرکت مشاور دزاب انجام شده بود خبر داد. گوروئی در بحث مراسمات و کاروان‌های عزاداری در سطح شهر با اشاره به همایشی که با همت و همکاری اداره ارشاد شهرداری دادگستری و دیگر ادارات برگزار می‌شود افزود امیدوار هستیم همه دستگاه‌ها در جهت آگاه سازی مردم در رفع مشکلات و معضلات فرهنگی گام بردارند.
 در پایان گوروئی اظهار داشت، مصوبات حوزه سلامت باید به صورت جدی پیگیری گردد و دستگاه‌ها و ادارات باید در اجرای مصوبات شورای سلامت کوشا باشند


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*