اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4978
تاریخ انتشار: 1394/02/30 09:40
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان - مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز پس از دیدار این تیم برابر شهرداری تبریز و سقوط به لیگ دسته دو کشور‏، گفت: به دو نفر از بازیکنانمان مشکوک هستیم اما ثابت کردنش سخت است.

به گزارش عصرجهان و به نقل از ایسنا، ارسطو جهانداری پس از سقوط تیم استقلال اهواز به لیگ دسته دو کشور اظهار کرد: شهرداری تبریز فقط دو توپ روی دروازه​ ما آورد که هر دو توپ هم گل شد. متاسفانه یکسری عوامل باعث شد که ما شکست را بپذیریم. این عوامل هم متاسفانه از سوی خودمان بود. به دو نفر از بازیکنان​مان مشکوک هستیم. مانند قبل که دلالی به دروازه​بانمان زنگ زد و گفت ۵۰ میلیون تومان به تو می‌دهیم و یک پنالتی به تیم حریف بده‏، متاسفانه در این بازی به دو بازیکنمان مشکوک هستیم و ۹۰ درصد احتمال می‌دهم آن‌ها را خریده‌اند.

همه می‌​خواستند حق تبریزی‌ها را از استقلال اهواز بگیرند

وی ادامه داد: من شدیدا دنبال این مساله هستم و باید چنین بازیکنانی از فوتبال منع شوند. آن‌ها به تیم​مان خیانت کردند. همچنین داور بازی و همه عوامل این دیدار با اشتباهات زیادشان باعث شدند ما نتیجه مورد نظرمان را نگیریم. همه می‌​خواستند شهرداری تبریز در این بازی برنده شود چرا که در لیگ بر‌تر حق تراکتورسازی خورده ‌شد و قصد داشتند اینجا جبران کنند.

اثبات خریده شدن ۲ بازیکن تیممان سخت است

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با بیان این‌که ما از فدراسیون خواسته بودیم که از عوامل قوی در این بازی استفاده کند، عنوان کرد: متاسفانه این دیدار را بسیار معمولی حساب و از افراد ضعیفی استفاده کردند. مشکلات زیادی در این بازی برای ما پیش آمد و دنبالش هم هستیم تا ببینیم می‌​توانیم حق​مان را بگیریم یا نه. من به طور قطع می‌​توانم بگویم بازیکنان​مان را در این بازی خریدند اما ثابت کردنش سخت است. دو بازیکن ما که بهترین​های ما در بازی​های گذشته بودند، روز این بازی بد‌ترین بازی​شان را به نمایش گذاشتند.

خداداد عزیزی جو شلوغی به راه انداخت

وی درباره درگیری​هایی که در بازی به وجود آمد، گفت: تیم شهرداری تبریز در این بازی بسیار وقت تلف کرد اما داور بازی زمان تلف شده‌ زیادی محاسبه نکرد و به همین دلیل تماشاگران از داور بازی ناراضی بودند. در ادامه هم خداداد عزیزی یک مقدار شلوغ کرد و جو راه انداخت و حاشیه را وارد زمین کردند و در ‌‌نهایت همه چیز دست به دست هم داد تا تیمشان پیروز از زمین خارج شوند.

هدفمان ایجاد یک ساختار مناسب برای استقلال اهواز است

جهانداری در پاسخ به این سوال که باتوجه به سقوط تیم به لیگ دسته ۲، برنامه​تان برای فصل آینده چیست؟ گفت: ما فوتبال​مان را ادامه خواهیم داد و فرق نمی‌​کند که چه نتیجه​ای کسب شده است. هدف ما این است که استقلال اهواز تیمی درست و حسابی باشد. استقلال اکنون فقط یک اسم است. می‌​خواهیم برایش امکانات فراهم کنیم، استادیوم اختصاصی بسازیم و یک تیم بومی درست کنیم تا ظرف چند سال آینده به لیگ بر‌تر صعود کند. تیم استقلال اهواز ۷۰ سال قدمت دارد اما هنوز یک زمین اختصاصی ندارد. من ابتدا دنبال این هستم که یک ساختار خوب و مناسب را برای این تیم بسازم و در کنار این، بازی​‌هایمان را هم ادامه دهیم تا با شرایطی خوب به لیگ​ بر‌تر صعود کنیم.

مالکان باشگاه از تیم حمایت نکردند

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که هدف این تیم در ابتدای فصل صعود به لیگ بر‌تر بود و چرا اکنون این تیم به این عاقبت دچار شده است؟ عنوان کرد: به دلیل این‌که مالکان باشگاه از نظر مالی تیم را حمایت نکردند و تیم را‌‌ رها کردند و هیچ پولی به تیم تزریق نکردند و در ادامه هم بازیکنان از تیم ما رفتند. در اواخر لیگ هم خودم هزینه‌های تیم را متقبل شدم و بعد از آن هم مالکان باشگاه گفتند به جای هزینه​هایی که برای باشگاه انجام داده‌ای، تیم را بردار. اگر روز اول پول می‌​دادند، اکنون این‌گونه نمی‌​شد. تماشاگران از هیچ چیز باخبر نیستند و فکر می‌​کنند به سادگی می‌​شود مسایل را حل کرد.

من هم باید تیم را‌‌ رها می‌کردم

وی ادامه داد: وقتی تیم​تان پول نداشته باشد چگونه می‌​خواهید مربی خوب بیاورید. هر کسی را می‌​آورید می‌گوید ابتدا ۳۰ درصد قرارداد را بدهید. فکر می‌​کنید چرا داریوش یزدی رفت؟ به دلیل این‌که در تیم ما پول نبود. بازیکنان​مان هم یکسری​شان از تیم​ رفتند و یکسری​شان هم سرباز شدند و وعده​های مالکان هم عملی نمی‌شد و تیم ما به این دلایل به مشکل خورد. حتی من هم باید تیم را‌‌ رها می‌​کردم اما دلم برای این تیم سوخت و گفتم حیف است این تیم را خراب کرد. من کسی نیستم که بخواهم تیم را‌‌ رها کنم.

با برنامه‌ریزی، تا سه سال دیگر لیگ برتری می‌شویم

جهانداری در پایان گفت: باید از پایه تیم را بازسازی کنیم. زمینی برای این تیم بگیریم و یک استادیوم اختصاصی برایش بسازیم و برای تیم ساختارسازی کنیم. استقلال اهواز با این برنامه​‌ها ظرف سه سال آینده در لیگ بر‌تر حضور خواهد داشت.

رقابت تیم‌های استقلال اهواز و شهرداری تبریز در پلی‌آف لیگ دسته یک کشور، در دو بازی رفت و برگشت با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید که تبریزی‌ها به دلیل قانون گل زده بیشتر در خانه حریف در لیگ دسته یک ماندنی شدند و استقلال اهواز به لیگ دسته دو سقوط کرد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*