اخبار عمومی
اعلام وصول 2
4989
تاریخ انتشار: 1394/02/30 12:05
عزیزالله شهبازی با حضور در منزل شهیدان عیسی نگارش و علیرضا پوشیاس، با مادر و خانواده این شهیدان والامقام دفاع مقدس دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

عصرجهان: عزیزالله شهبازی با حضور در منزل شهیدان عیسی نگارش و علیرضا پوشیاس، با مادر و خانواده این شهیدان والامقام دفاع مقدس دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

وی در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان، نزد خدای متعال دارد.

شهبازی ادامه داد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثار‌ها نبود، کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

معاون استاندار خوزستان تصریح کرد: امیدواریم خداوند به همگان، توفیق دهد تا ادامه دهنده راه شهیدان باشند.

در این دیدار‌ها، مادر شهید عیسی نگارش به بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی و رشادت‌های فرزند شهید خود پرداخت.

مادر شهید علیرضا پوشیاس نیز در دیدار با معاون استاندار خوزستان، با بیان سجایای اخلاقی فرزندش، توفیق مسئولان برای تداوم خدمت رسانی به مردم را خواستار شد.

فرماندار ویژه آبادان نیز در این دیدار‌ها، در خصوص رفع برخی مشکلات خانواده این شهیدان دستور داد و هدایایی را به رسم یابود به خانواده این شهیدان تقدیم کرد.

دانش آموز شهید عیسی نگارش متولد ۱۳۵۲ در تاریخ سوم آذرماه ۱۳۵۹ در منطقه عملیاتی جزیره مینو به شهادت رسید و محل دفن این شهید بزرگوار نیز جزیره مینو می‌باشد.

شهید علیرضا پوشیاس متولد ۱۳۴۰ نیز رزمنده پایگاه هشتم شکاری اصفهان بود و ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۶۱ در سن ۲۱ سالگی در عملیات بیت المقدس در منطقه عملیاتی خرمشهر به فیض شهادت نائل شد.

در این دیدار، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبادان حضور داشتند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*