اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5054
تاریخ انتشار: 1394/03/04 15:04
باقریان با انتقاد از وضعیتی که در خصوص قوم‌گرایی در سطح دستگاه‌ها و ادارات استان وجود دارد، گفت: متأسفانه پدیده زشت قوم‌گرایی در دانشگاه یاسوج و برخی ادارات استان رسوخ کرده که برای توسعه بسیار زیان‌آور است

عصرجهان:مدیر  امور فرهنگی دانشگاه یاسوج گفت: متأسفانه رسوخ قوم‌گرایی در بدنه دانشگاه یاسوج و برخی ادارات کهگیلویه و بویراحمد را شاهد هستیم.
همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره حرکت در دانشگاه یاسوج شاهد بروز برخی اختلافات در این دانشگاه و حاشیه‌هایی بودیم بر همین اساس به سراغ مدیر سابق امور فرهنگی دانشگاه رفتیم و از دلایل چنین حاشیه‌هایی در دانشگاه یاسوج از وی سؤال کردیم.

مجید باقریان در همین خصوص در گفت‌وگو با فارس گفت: دانشگاه یاسوج به عنوان قطب فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد باید از مشخصه‌ها و مؤلفه‌هایی برخوردار باشد و مهم‌ترین مؤلفه نیز به حضور افراد کاردان و لایق در مدیریت‌های دانشگاه در سطوح مختلف برمی‌گردد.

باقریان بیان کرد: در صورتی که در دانشگاه یاسوج به دنبال کشف و حل معضلات فرهنگی نباشیم در سطح استان این اقدام عملی نخواهد بود زیرا دانشگاه یاسوج همان‌گونه که گفتیم قطب فرهنگی استان به‌شمار می‌رود و هر تغییری باید در ابتدا از این دانشگاه اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه در دانشگاه یاسوج جوانانی بوده که به جد دنبال رفع مشکلات استان خود هستند، تصریح کرد: بنابراین کار در دانشگاه یاسوج به خصوص در حوزه فرهنگی باید متفاوت باشد.

این مسئول  فرهنگی در دانشگاه یاسوج گفت: برای نمونه به دنبال برگزاری همایشی تحت عنوان راهکارهای توسعه فرهنگی استان بودیم که هیچ وقعی به ایده ما نگذاشتند در حالی که چنین برنامه‌هایی برای استان با محوریت دانشگاه یاسوج لازم و ضروری است.

باقریان با انتقاد از وضعیتی که در خصوص قوم‌گرایی در سطح دستگاه‌ها و ادارات استان وجود دارد، گفت: متأسفانه پدیده زشت قوم‌گرایی در دانشگاه یاسوج و برخی ادارات استان رسوخ کرده که برای توسعه بسیار زیان‌آور است.

وی با بیان اینکه باید برنامه‌های فرهنگی را با محوریت خود دانشجویان برگزار کرد، افزود: همه تلاش ما بر این بود که برنامه‌های فرهنگی دانشگاه در خور شأن نام بزرگ دانشگاه یاسوج برگزار شود و در دوره مسئولیت خود به دنبال نهادینه کردن فرمایشات ناب رهبری در حوزه فرهنگ در دانشگاه بودیم.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*