اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5221
تاریخ انتشار: 1394/03/16 16:01
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر:
شمس‌الله بهمئی با اشاره به اینکخ کارکنان اداره آبفای رامهرمز 7 ماهه حقوق دریافت نداشتند.خواستار رسیدگی به وضعیت این قشر زحمتکش شد و گفت: شبکه آب شرب رامهرمز نیز بسیار فرسوده و تمام خیابان‌ها را فرو برده است

عصرجهان: شمس‌الله بهمئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در رامهرمز اظهار کرد: رامهرمز دارای دشتی حاصلخیز و مساعد برای کشاورزی است و به همین منظور طرح آبیاری و زهکشی زمین‌های کشاورزی این شهرستان به 5 ناحیه تقسیم شده که در حال حاضر در دو ناحیه خوب کار شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم جهاد نصر کانال‌های 1 و 2 را بتواند با بقیه کانال‌هایی که بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌، به اتمام برساند.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه هنوز بسیاری از زمین‌های مرغوب این شهرستان که در حومه شهر هستند، تحت پوشش شبکه آبیاری قرار نگرفته است که شامل زمین‌های دهستان مربچه می‌شود و با وجودی که مطالعات آنها انجام شده نیز تحت پوشش این آبیاری نرفته است که امیدواریم هر چه سریعتر زیرپوشش این طرح قرار گیرد.

بهمنی در خصوص اجرای طرح فاضلاب رامهرمز گفت: مردم رامهرمز بابت اجرای طرح فاضلاب در سطح شهر بسیار مشکل دارند و با توجه به حفاری‌های به عمل آمده، آسفالت نامطلوب انجام شده و مردم را با مشکلات جدی روبرو ساخته است.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در پایان با توجه به عدم دریافت 7 ماهه حقوق کارکنان اداره آبفای رامهرمز خواستار رسیدگی به وضعیت این قشر زحمتکش شد و گفت: شبکه آب شرب رامهرمز نیز بسیار فرسوده است و تمام خیابان‌ها را فرو برده که مشکلات بسیار زیادی را برای مردم و شهرداری بوجود آورده است که امیدواریم بخشی از اعتبار صندوق توسعه منابع ملی در اختیار آب شرب رامهرمز و رامشیر قرار گیرد.

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


شهروند
|
Iran
|
1394/03/16 22:32
  +0

  -0
پاسخ
مثل ایما شهرستانیل دست کوتاه از همه جا ، همون مثل : خدایا یک چشممو کور کن اما برادرم کدخدا بشه .......بعد از سرکار اومدن برادر ، خدایا اون چشممو هم کور کن اما برادرمو .......

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*