اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5256
تاریخ انتشار: 1394/03/18 13:51
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:
تاج گردون افزود: در سال جاری سعی می‌کنیم در برنامه ششم یکی از مسائل جدی توسعه، توسعه مناطق توسعه نیافته همانند مناطق زاگرس‌نشین است که به آن توجه بیشتری ‌می‌کنیم و دولت هم بر توجه مناطق کمتر توسعه یافته تاکید دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، غلام‌رضا تاج گردون امشب در گفت‌وگوی تلفنی با  واحد خبر شبکه دنا که به منظور انتخاب وی به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه انجام گرفت، اظهار کرد: به طورکلی تنظیم بودجه، تنظیم و تصویب نهایی برنامه ششم در سال جاری و نظارت بر مصوبات مجلس شورای اسلامی در بحث بودجه از اولویت‌های اصلی کمیسیون برنامه و بودجه است.


نماینده گچساران و باشت در مجلس با تشکر از حسن اعتماد نمایندگان مجلس در کمیسیون برنامه و بودجه به خود، بیان کرد: امیدواریم به برنامه‌های که در سال ۹۳ و سنوات گذشته پیش‌بینی کردیم، برسیم. مجلس شورای اسلامی و کمیسیون برنامه و بودجه به نقاط توسعه نیافته توجه خاص دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در سال گذشته و همچنین سال‌های قبل چندین مصوبه خود داشتیم، در توزیع اعتبارات  ماده ۱۸۰ توجه به نقاط محروم ببیشتر مورد توجه قرار گرفت که این یکی از مصوبات کمیسیون برنامه وبودجه بود و گزارش مبسوط آن را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد قبلاً ارائه دادم.

تاج گردون افزود: در سال جاری سعی می‌کنیم در برنامه ششم یکی از مسائل جدی توسعه، توسعه مناطق توسعه نیافته همانند مناطق زاگرس‌نشین است که به آن توجه بیشتری ‌می‌کنیم و دولت هم بر توجه مناطق کمتر توسعه یافته تاکید دارد.

کهگیلویه و بویراحمد را فراموش نمی‌کنم
وی تصریح کرد: مسائل توسعه نیافتگی را در کمیسیون برنامه و بودجه را بیشتر مدنظر قرار می‌دهیم و استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از این مسئله بهره‌مند خواهد شد، بنده وظیفه دارم همچنان که در گذشته داشتم در سال پیش‌رو و آخر دوره نهم مجلس استان کهگیلویه و بویراحمد را فراموش نکنیم.

نماینده گچساران و باشت تاکید کرد: کهگیلویه و بویراحمد را فراموش نمی‌کنم و هم به وظایف قانونی خود عمل می‌کنم و به نقاط مختلف استان توجه خاصی می‌کنیم.

وی افزود: در پایان از مردم و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به خاطر پیام‌های تبریکی که فرستادند، تشکر می‌کنم. امیدوارم دعای خیر مردم پشت سر نمایندگان و مسئولان باشد تا خدمت صادقانه به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشیم.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*