اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5271
تاریخ انتشار: 1394/03/19 12:24
رییس ستاد انتخابات خوزستان:
خبیر افزود: البته این شیوه با نحوه برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در خارج از کشور متفاوت خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان به نقل از سایت استانداری،  فرج ا... خبیر معاون سیاسی ، اجتماعی استانداری خوزستان در دومین جلسه ستاد انتخابات استان خوزستان  درباره نحوه برگزاری انتخابات آتی گفت:کمیته های ویژه ستاد استانی انتخابات مشتمل بر امنیتی، پشتیبانی، اطلاع رسانی و امور بین الملل، استعلامات و حراست، حقوقی، فناوری اطلاعات و آموزش است که این کمیته ها باید هر چه زودتر تشکیل و اعضای آنها مشخص شود.

رییس ستاد انتخابات خوزستان همچنین از برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک در اهواز خبر داد و افزود:بر اساس اعلام وزارت کشور انتخابات در چند شهر به صورت الکترونیکی برگزار می شود که اهواز نیز از آن جمله است.

وی اظهارکرد:البته این شیوه با نحوه برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در خارج از کشور متفاوت خواهد بود.

خبیر با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان به صورت همزمان در اسفند آینده، اظهار کرد: احتمال دارد انتخابات میان دوره ای شهر و روستا نیز در این زمان برگزار شود اما این مساله هنوز قطعی نشده است.

محسن اورکی دبیر ستاد انتخابات خوزستان نیز در این نشست تعداد شعب اخذ رای در این استان را دو هزار و 950 شعبه اعلام کرد.

وی افزود: جمعیت خوزستان حدود چهار میلیون و 700 هزار نفر است که از این تعداد حدود سه میلیون و 250 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

  مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان با بیان اینکه بیش از 50  هزار نفر این انتخابات را برگزار می کنند , افزود: 14 حوزه اصلی و 13 حوزه فرعی در خوزستان دایر می شود.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*