اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5295
تاریخ انتشار: 1394/03/20 19:36
شورای شهر در نخستین نشست خود، بررسی موضوع استعفای شیرازی شهردار آبادان را بررسی می کند.

به گزارش منابع خبری پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، محمود رضا شیرازی، شهردار آبادان روز چهارشنبه پس از 5 سال کار در مقام شهرداری آبادان، استعفای کتبی خود را به شورای شهر تحویل داد.محمود رضا شیرازی دلیل استعفای خود را شرکت در رقابت های انتخایاتی ذکر نمود.

حمید حنظل عیدانی رئیس شورای شهر آبادان در این رابطه افزود:شورای شهر در نخستین نشست خود، بررسی موضوع استعفای شیرازی شهردار آبادان را بررسی می کند.

وی اضافه کرد:اگر شورای شهر طی ماه جاری نشستی برگزار نکند، شهردار طبق قانون می تواند از شورای شهر درخواست نشست فوق العاده کند و سه عضو شورا نیز می توانند درخواست جلسه فوق العاده داشته باشند.

خلیل جنامی یکی دیگر از اعضای شورای شهر آبادان گفت: شهردار آبادان پیش‌تر در حضور فرماندار، امام جمعه، اعضای شورا و اهالی این منطقه عدم کاندیداتوری خود را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرده و گفته بود قصد کاندیداتوری را ندارد ولی هزینه‌های چند 100 میلیون تومانی بنرهای سطح شهر و صفحات اول برخی از نشریات حکایت دیگری داشت.

وی در ادامه تاکید کرد: شهردار آبادان ابتدا باید لیستی از طلبکاران را به شورای اسلامی این شهر ارائه و میزان طلب پیمانکاران، سازمان های شهرداری و بیمه تامین اجتماعی را مشخص کند.

محمودرضا شیرازی در این خصوص عنوان کرد: امروز استعفای خود را به‌عنوان آخرین مهلت و زمان قانونی تقدیم شورای اسلامی شهر کردم.

شهردار مستعفی آبادان گفت: در همین راستا از همفکری، همدلی و همکاری همه اعضای شورای شهر که در طول خدمتم همراه و یاورم بودند، تشکر و قدردانی می‌کنم.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*