اخبار عمومی
اعلام وصول 2
53131
تاریخ انتشار: 1395/06/09 02:45
سرپرست دادگاه بخش صیدون خبر داد
سرپرست دادگاه بخش صیدون از کشف 170 کیلوگرم مواد مخدر در این شهر خبر داد

عصرجهان-رحمان بن‌سعید امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: با عنایت به اعلام مرجع انتظامی در خصوص مشکوک شدن به یک وانت پیکان که از مسیر روستای چلسرخ و جاده دیشموک به صیدون تردد می‌کرد، با دستور مقام قضایی، خودروی مذکور متوقف و بازرسی شد.
 وی ادامه داد: در مرحله اول و در بازرسی بدنی از راننده، آلات استعمال شیشه کشف گردید، سپس با بررسی بیشتر 170 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که در خودرو جاسازی شده بود،کشف وضبط شد.
سرپرست دادگاه بخش صیدون گفت: متهم که قصد داشت این محموله مواد مخدر را از شهرستان شیراز به اهواز انتقال دهد، دستگیر و با دستورات قضایی جهت تحقیقات بیشتر تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر شد.
بن‌سعید ضمن تقدیر از تلاش مأموران اطلاعات، نیروی انتظامی و پاسگاه این شهر، افزود: متهم به نیروهای زحمت‌کش انتظامی پیشنهاد دریافت رشوه داد که این عزیزان پاک و شریف  از پذیرش آن امتناع کردند.
عصرجهان-بخش دیشموک به مرکزیت شهر دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه استان کهگیلویه و بویراحمد است و بخش صیدون به مرکزیت شهر صیدون از توابع شهرستان باغملک استان خوزستان است اما مردم هر دو بخش از ایل بهمئی هستند و متاسفانه تردد کافی وسایل نقلیه در جاده دیشموک به صیدون به دلیل ایمنی نبودن جاده صورت نمی پذیرد لذا قاچاقچیان مواد مخدر از خلوتی جاده سوء استفاده می نمایند و مواد مخدر را از فارس به طریق این جاده ترانزیت به خوزستان می نمایند.همین وضعیت در جاده دهدشت به لنده و ممبی و نهایتا به باغملک حاکم است.

برچسب ها:
دیشموک ؛ صیدون ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*