اخبار عمومی
اعلام وصول 2
53132
تاریخ انتشار: 1395/06/09 13:03
یازدهمین خودکشی در کهگیلویه و بویراحمد رقم خورد
استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ خودکشی رتبه چهارم را در سطح کشور دارد و سال ۹۴ نیز خودکشی در این استان نسبت به سال قبل از آن ۳۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،دختر 17 ساله یاسوجی با مصرف 50 قرص ترامادول خودکشی کرد و به عمر خود پایان داد.
بنا به همین گزارش این دختر جوان با هویت ( پ . م)  اهل دهستان دشتروم و ساکن یاسوج است که روز گذشته به علت مصرف 50 حب قرص ترامادول جان خود را از دست داد.
تلاش پزشکان و کادر درمانی بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج برای نجات جان این دختر جوان بی فایده بود.
هنوز علت دقیق این خودکشی معلوم نیست و مسئولان پزشکی قانونی استان نیز در این باره اظهار نظری نکرده اند.
خودکشی این دختر جوان یازدهمین خودکشی در کهگیلویه و بویراحمد در سه هفته اخیر است.
بنا به اظهارات مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ خودکشی رتبه چهارم را در سطح کشور دارد و سال ۹۴ نیز خودکشی در این استان نسبت به سال قبل از آن ۳۵ درصد افزایش داشته است.
کامروزامینی افزود: نرم کشوری خودکشی در سن‌های زیر ۱۸ سال ۷ .۸ درصد بوده اما در استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۴ درصد است و این افراد خودکشی با طناب و سلاح گرم را برای خود انتخاب می کنند.
وی با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۲ درصد با سلاح گرم اقدام به خودکشی می‌کنند، افزود: بویراحمد و دنا بر حسب جمعیت در صدر خودکشی‌ها قرار دارد.آمار کنونی خودکشی‌ها در استان نگران کننده است که باید مسوولان برای جلوگیری از این روند تدابیر ویژه‌ای بیندیشند.
مرجع/صبح زاگرس

برچسب ها:
خودکشی ؛ یاسوج ؛ دختر جوان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


باران
|
Iran
|
1395/10/13 13:39
  +1

  -1
پاسخ
سلام.ممنون ازسایت خوبتون.متاسفانه خودکشی دراستان مافاجعه هست گذشته از دلایل رشد خودکشی این معضل به امری عادی تبدیل شده.هرزگاهی ما این خبرتلخ رومیشنویم که رنج سنی اکثرازیر 30سال هست.فقروبیکاری.مشکلات روحی ،روانی ،عاطفی وعدم ایمان و......علل وعوامل این اتفاقات تلخ هست.مسئولین ما اگر عین خیالشون بود اینهمه به بیت المال دست درازی نمیکردند.به جاش با ایجاد شرایط مثبت نه تنها امار خودکشی بلکه بیکاری وطلاق واعتیاد ودهها فلاکت دیگرو پایین مییاوردند.وغیرممکن هست زیر دین این مردم بیرون بیان

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*