اخبار عمومی
اعلام وصول 2
53135
تاریخ انتشار: 1395/06/09 23:34
مسجدسلیمان اولین چاه نفت خاورمیانه را داشت ولی از داشتن سیستم فاضلاب محروم است و متأسفانه در آغاجاری هم که یک شهر نفتی است مردم از ابتدایی ترین امکانات محروم هستند.

عصرجهان/میترا شیخی
معاون عمرانی استاندار خوزستان طی سخنانی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور وزیر نفت برگزار شد اظهار داشتند:شهرهای نفتی استان خوزستان از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند و پیشنهاد داریم تا کارگروهی مرکب از مسئولان استان خوزستان و وزارت نفت برای مرتفع کردن مشکلات دامن گیر این شهرها تشکیل شود.
وی اضافه کرد: مسجدسلیمان اولین چاه نفت خاورمیانه را داشت ولی از داشتن سیستم فاضلاب محروم است و متأسفانه در آغاجاری هم که یک شهر نفتی است مردم از ابتدایی ترین امکانات محروم هستند.
احمد سیاحی  اضافه کرد: مردم در این شهرهای نفتی از وزارت نفت گلایه دارند در صورتی که این امکان وجود داشت تا فعالیت ها را به شکلی انجام می دادیم که حلاوت اقدامات نفت به کام مردم بنشیند
به گفته سیاحی، مقرر شده تا در هشت هزار کیلومتر از حوزه شهرهای مختلف غرب کارون مانند اهواز، شادگان، آبادان و هویزه کارهای جدی نفتی انجام شود.
 وی با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات هورالعظیم خیلی جدی است و در قالب ارائه یک گزارش صرف نمی گنجد، عنوان کرد: تقاضا داریم که وضعیت این تالاب به گذشته برگردد تا بتوانیم دوباره فعالیت های اقتصادی داشته باشیم

برچسب ها:
آغاجاری ؛ مسجدسلیمان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*