اخبار عمومی
اعلام وصول 2
53199
تاریخ انتشار: 1395/06/15 14:07
حکایت طنز/
جناب آقای استاندار هرچه گشتم و گشتم در همه ی شاخص ها با اجازه تان خوزستان در ته همه جداول است پس زنده باد اداره کل اقتصاد دارایی استان خوزستان.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان/محمد شریفی

حکایت یکم: در ایام کودکی ملای مسجد محله مان که سیدی منزه و جامع به تمام سجایای اخلاقی و انسانی بود. مرتب و اندر مکرر، گاه و بیگاه هم بالای منبر هم در محافل می گفت: "به حسن گریه کنم یا به حسین یا به رضا ..."به قول حسین پناهی دیر زمانی است که بازگشت به هوای کودکی کردم وبه طور عجیب نوحه ی آن سید عزیز را به یاد می آورم و من مانده ام که به حسن گریه کنم یا به حسین یا به رضا....

جناب آقای استاندار!!!! همیشه به گشت!! و کمتر به خانه!!! نمی دانم از کجا شروع کنم و منحنی فقر و فلاکت؛ بیکاری فزاینده؛ عزل و نصب های فله ای؛ رشد طلاق جاده های مرگ و پر حادثه، شهرداران یکه تاز، نمایندگان پراشتها، جنازه قطار شهری، بازار بی کلانتر، نانواهای آجرپز، گردوغبار، گرمای 55 درجه و شرجی های بی امان، مهاجرت نخبگان و صاحبان سرمایه، وضعیت بهداشت و درمان و مرگ بیماران در بخش کشتارگاه دیالیز و ایضا وضعیت اسفبار کیفیت آموزشی و خیابانهای پر از مانع و چاله ووووووووو را چگونه برایتان به تصور و تصویر بکشانم.

جناب آقای استاندار شما بگویید به کجا گریه کنم!!! به حسن یا به حسین یا به رضا........

حکایت دوم: اصولا شتر حیوان کج و معوجی است خوراکش خار مغیلان است و موقع چرا خار را با خون زهرمار می کند اما همین حیوان نجیب که نماد طاقت و صبوری و حلم و بردباری است ازش پرسیدند گردنت کج است گفت کجایم راست است که گردنم کج است.

جناب آقای استاندار هرچه گشتم و گشتم در همه ی شاخص ها با اجازه تان خوزستان در ته همه جداول است پس زنده باد اداره کل اقتصاد دارایی استان خوزستان.

حکایت آخر: جناب آقای استاندار عمر دولت اعتدال مثل برف است و آفتاب تموز .... پس وقت آن است که بجنبانی ریش را.....

و کلام آخر اینکه: ما همه کردیم کار خویش را

ای بزرگ اکنون بجنبان ریش را

زیاده عرضی نیست

محمد شریفی

برچسب ها:
محمد شریفی ؛ خوزستان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*