اخبار عمومی
اعلام وصول 2
53349
تاریخ انتشار: 1395/06/26 23:26
امام جمعه یاسوج با بیان این که 73 کشور از رژیم بعثی در حمله به ایران حمایت کردند و انواع و اقسام موشک‌ها و تسلیحات را در اختیار آن‌ قرار دادند، افزود: با غیرت جوانان کشور توانستیم همه دشمنان و استکبار را سر جای خود بنشانیم.

عصرجهان- آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بزرگترین عید شیعیان یعنی عید غدیر را در پیش داریم که امیدواریم بر ملت بزرگ ایران و رهبری مبارک و فرخنده باشد.
امام جمعه یاسوج در ادامه گفت: معرفی حضرت علی(ع) از طرف خداوند بود و پیامبر در این بین تنها معرفی کننده بود.
حسینی بیان کرد: خداوند به پیامبر دستور داد تا در مکان غدیر و در این روز حضرت علی(ع) و فرزندانش را به عنوان ولی و امام معرفی کند بنابراین ولایت منصبی الهی و از طرف خداوند است.
امام جمعه یاسوج گفت: خداوند به پیامبر دستور داد ولایت علی (ع) را تبلیغ کند چرا که اگر این کار را انجام ندهد 23 سال رسالت پیامبر کامل نیست.
وی در ادامه و در خطبه دوم به سالروز کشتار فلسطینیان در اردوگاه صبرا و شتیلا اشاره کرد و گفت: آمریکا معادل با 38 میلیارد تومان کمک تسلیحاتی در اختیار این رژیم غاصب قرار داده تا با آن اهداف خود را در منطقه پیش ببرد.
امام جمعه یاسوج در بخش دیگری از اظهارات خود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رژیم بعثی در سال 59 جنگ ویرانگری را راه انداخت که کاملا نابرابر بود.
وی با بیان این که 73 کشور از این رژیم بعثی حمایت کردند و انواع و اقسام موشک‌ها و تسلیحات را در اختیار آن‌ها قرار دادند، افزود: غرب و شرق علیه این مردم اقدام کردند.
حسینی با بیان این که هر چه مشکلات و خسارت‌های زیادی بر ما تحمیل کردند، افزود: اما با غیرت جوانان کشور توانستیم همه دشمنان و استکبار را سر جای خود بنشانیم.
وی در ادامه با بیان این که حکام سعودی‌ مرتد هستند، تصریح کرد: هر چه جنایت در کشورهای اسلامی صورت می‌گیرد با حمایت و همکاری این رژیم وهابی است.
وی با یادآوری فاجعه منا گفت: تعداد 7 هزار حاجی را با بی‌تدبیری کشتند لذا صلاحیت ندارند و همه کشورهای اسلامی باید فکری کنند و مدیریت حرم الهی را از این کشور دست نشانده خارج کنند.
حسینی از آل‌سعود به عنوان رژیمی بدتر از صهیونیست‌ها یاد کرد و گفت: خون جوانان در کشورهای اسلامی توسط این رژیم پلید روی زمین ریخته می‌شود.
امام جمعه یاسوج به اول مهرماه اشاره کرد و گفت: معلمان باید از همه توان خود برای تربیت نسل آینده کشور تلاش کنند و هرگونه کم کاری آن‌ها موجب عذاب خواهد بود.
امام جمعه یاسوج با انتقاد از لباس پوشیدن‌های جلف و زشتی که در جامعه رواج پیدا کرده است گفت: بعضا عده‌ای به عنوان مد لباس خود را پاره می‌کنند و می‌پوشند که این کار را نه تنها انسان واقعی بلکه حیوان هم انجام نمی‌دهد.
حسینی تصریح کرد: اگر جوانان در پی تقلید از بیگانگان هستند بهتر است از علم و دانش و اختراعات آن‌ها تقلید کنند.

برچسب ها:
یاسوج ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*