اخبار عمومی
اعلام وصول 2
53483
تاریخ انتشار: 1395/07/02 12:37
این مرد متجاوزدر صبح برفی دماوند با پریدن از روی دیوار وارد اتاقک سرایداری باغ شد و یک زن را که در غیاب شوهر با فرزند خردسالش تنها مانده بود مورد تجاوزقرار داد.

به گزارش رکنا، صبح سوم دی سال 93 شوهر زن جوان که برای انجام کاری از کلبه‌شان بیرون رفته بود در میانه راه صدای ضجه و ناله سارا همسر جوانش را از تلفن همراهش شنید که گریه‌کنان از او درخواست کمک می‌کرد. مرد جوان وقتی سراسیمه به خانه رسید از همسرش شنید که یک مرد افغان از روی دیوار به داخل باغ پریده، به زور وارد اتاقک سرایداری‌شان شده و در مقابل چشمان پسربچه هفت‌ماهه‌شان به وی تعرض کرده و بعد هم گریخته است.
مرد جوان که بشدت از این واقعه هولناک شوکه شده بود با مشخصاتی که همسرش از مرد افغان می‌داد او را هنگام کار در یکی از ساختمان‌های حوالی خیابان دماوند پیدا کرد و موضوع را به پلیس اطلاع داد.
مرد متجاوز که 31 ساله بود در نخستین بازجویی اتهام خود را پذیرفت و به جنایت سیاهش اعتراف کرد. اما پس از چند ماه، وقتی برای محاکمه در شعبه هشتم دادگاه کیفری حاضر شد اتهام خود را نپذیرفت و در برابر پرسش‌های رئیس دادگاه سکوت کرد .
وقتی با دستور قضایی پزشکی قانونی وارد عمل شد با وجود تایید آثار تجاوز مرد افغان به زن جوان به علت کمبود نمونه مورد نیاز نتوانست آزمایش «دی‌ان‌ای» را به طور کامل انجام دهد.
در گواهی‌های مکرر پزشکی قانونی، وجود آثاری بر بدن زن جوان تأیید شد اما نبود امکان برای انجام آزمایش دی‌ان‌ای باعث شد تا قضات نتوانند حکم اعدام را صادر کنند و مرد متجاوز از مجازات سنگین گریخت و تبرئه شد


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*