اخبار عمومی
اعلام وصول 2
53503
تاریخ انتشار: 1395/07/02 23:51
امام جمعه موقت دیشموک مطرح کرد
امام جمعه موقت دیشموک گفت: مهم‌ترین علت پیشرفت ایران، تکیه بر سیستم‌های داخلی و استفاده از استعدادهای درخشان داخلی است.

عصرجهان-حجت‌الاسلام شعیب عبدالپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر  با بیان اینکه اگر نمازگزار وقتی که به نماز می‌ایستد بداند چقدر مورد رحمت خداوند قرار گرفته سر از سجود برنمی‌دارد اظهار کرد: با توجه به شروع مدارس مربیان پرورشی مسئله نماز را مورد توجه قرار دهند و در اجرای نماز جماعت در مدارس کاهلی به خرج ندهند.
وی در ادامه با اشاره به ایام پیش روی در هفته، مسئله دفاع مقدس را مهم‌ترین ایام در این هفته دانست و گفت: دفاع مقدس ایام عملیات‌ها و رشادت‌های سرداران دفاع مقدس است و امروز ما در تولید، توسعه و گسترش همه جانبه در جنگ‌افزارهایی از قبیل سیستم دفاعی چه در طراحی سیستم اولیه و مواد اولیه تولید و چه در بهینه‌سازی خوداتکا و مستقل هستیم و  همه از برکات دفاع مقدس بوده است.
وی گفت: پهپادهایی که ساخت ایران هستند و حرف اول در تکنولوژی را می‌زنند مدرنیته هستند و کیلومترها مسیر را می‌گذرانند و ضبط، فیلم برداری و عکس‌برداری می‌کنند و نشان دهنده پیشرفت سیستم دفاعی و نظامی ایرانیان است.
امام جمعه موقت شهر دیشموک گفت: این همه پیشرفت و برد پهپادی که خارج از منطقه جغرافیایی این همه کمک را به ما می‌کند حاصل دسترنج و زحمت مهندسین و تکنسین‌های داخلی جمهوری اسلامی ایران است که همه برگرفته از تجارب 8 سال دفاع مقدس است.
وی با بیان اینکه مهم‌ترین علت پیشرفت ایران، تکیه بر سیستم‌های داخلی و استفاده از استعدادهای درخشان داخلی است عنوان کرد: توان نظامی ما از بسیاری کشورها برتر است و آمریکا بداند که با توان نظامی ایران نمی‌تواند مقابله کند.
خطیب موقت شهر دیشموک گفت: آمریکا شیطان بزرگی است که دست از مکر و حیله بر نخواهد داشت و منتظر فرصت مناسب است که به ایران ضربه بزند اما ایران به آمریکا فرصت نخواهد داد و نقشه‌های آنها را باطل خواهد کرد.
وی اذعان کرد: اگر کشوری بخواهد به عزت و شرف و خاک ایران چشم بد و تعرضی داشته باشد ملت ایران کوتاه نمی‌آید و با عزت و دلیر‌مردانه مقابله می‌کند.
عبدالپور تشریح کرد: سیستم دفاعی ما پیشرفته است و این پیشرفت برخاسته از اراده‌ای است که جوانان ما در 8 سال دفاع مقدس که بدون سلاح در مقابل پیشرفته‌ترین تسلیحات دشمن دفاع کردند نشات گرفته و تبدیل به سرافرازی و موفقیت ایران اسلامی شد.
وی یادآوری کرد: اگر در سایر ابعاد این چنین روحیه و فداکاری نشان دهیم چه در ابعاد اقتصادی و چه ابعاد فرهنگی مطمئن هستیم که پیشرفت خواهیم کرد.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به موضوع FATF گفت: این مسئله نباید باعث محدود کردن عملکرد سپاه شود چون سپاه یک نهاد انقلابی و قانونی است و بر محور قانون حرکت می‌کند.
عبدالپور گفت: سازمان بین‌الملل که سازمان خلل است چرا بر آمریکا نظاره‌گری نمی‌کند که کلاهک‌های هسته‌ای دارد و از آنها در کشتن افراد بی‌گناه استفاده می‌کند.
وی متذکر شد: رهبران مسلمان جهان بیدار باشند اگر بیدار نباشند به خودشان ظلم کردند و این ظلم و بی‌عدالتی و کشتن افراد بی‌گناه به خودشان باز می‌گردد/فارس

برچسب ها:
دیشموک ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*