اخبار عمومی
اعلام وصول 2
53505
تاریخ انتشار: 1395/07/02 23:54
امام جمعه موقت یاسوج:
امام جمعه موقت یاسوج با انتقاد از برخی اظهارات که می‌گویند نیازی به نیروی نظامی نداریم، گفت: تحلیل غلط عده‌ای در خصوص توان نظامی به ضرر کشور و آینده آن است.

عصرجهان-حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد که در محل حسینیه ثارالله شهر یاسوج و با حضور جمع زیادی از نمازگزاران برپا شد، اظهار کرد: کسانی که اهل گناه هستند به واسطه عذاب خداوند در روز قیامت گوشت صورت‌هایشان می‌ریزد.
امام جمعه موقت یاسوج ادامه داد: در حدیث آمده است این‌ها کسانی هستند که حق مومنین را ادا نکرده‌اند و کسانی هستند که اصرار مومنین را افشا کرده‌اند.
وی با بیان اینکه باید حق مومنین را ادا کرد، اضافه کرد: باید به فرامین رهبر حق و امام زمانه خود عمل کنیم، چراکه دستور امام، حق است و باید به این دستور عمل کرد.
وی عنوان کرد: کسانی که اسرار کشور و حکومت اسلامی را برای دشمن افشا می‌کنند مرتکب گناه بزرگی می‌شوند؛ امام معصوم می‌فرماید که این‌ها از نعمت‌های بهشتی برخوردار نمی‌شوند.
امام جمعه موقت یاسوج در بخش دیگری از اظهارات خود در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخی را در استان کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری کنگره یک هزار و 880 شهید این استان داریم.
حسینی‌صدر بیان کرد: جوانان این استان در هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم حضور داشتند و بیشتر آن‌ها در سنگرهای خط مقدم به شهادت رسیدند.
وی با بیان اینکه این اجلاسیه مقارن با ماه حزن انگیز محرم و بلافاصله بعد از هفته دفاع مقدس است، تشریح کرد: این کنگره به نوعی مهم‌ترین رویداد استان بعد از انقلاب است.
امام جمعه موقت یاسوج با قدردانی از همه مسؤولان استانی به خصوص نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار و فرمانده سپاه فتح برای برنامه‌ریزی جهت برگزاری باشکوه کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مسؤولان کشوری و فرماندهان زیادی از دوره دفاع مقدس در این کنگره به عنوان سخنران شرکت خواهند کرد که باید مردم و همه قشرها با حضور گسترده در برنامه‌های کنگره دین خود را به شهیدان استان ادا کنند.
حسینی‌صدر در خطبه دوم نماز جمعه یاسوج با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان، اظهار کرد: مقام معظم رهبری چهار گام را برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن ترسیم کرده‌اند.
وی اضافه کرد: گام اول دفاع همه‌جانبه است که اگر دشمن حمله کرد باید با همه توان دفاع کنیم و نباید اهمال و سستی در دفاع همه‌جانبه از نظام داشته باشیم.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: در گام دوم قدرت بازدارندگی نظامی و دفاعی باید به گونه‌ای باشد که باعث ترس دشمن شود و نتوانند به کشور صدمه بزنند.
امام جمعه موقت یاسوج تأکید کرد: گام سوم تهدید در برابر تهدید است و اگر کشوری ما را تهدید کرد ما نیز تهدیدی برای آن‌ها باشیم.
حسینی‌صدر با انتقاد از برخی اظهارات که می‌گویند نیازی به نیروی نظامی نداریم، تصریح کرد: در گام چهارم مقام معظم رهبری فرمودند که برای رفع تهدیدهای نظامی باید اقتدار نظامی داشته باشیم.
مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح تصریح کرد: تحلیل‌های غلط عده‌ای موجب می‌شود که سرنوشت یک کشور تغییر پیدا کند و کج‌اندیشی است که در این زمینه ایران را با سایر کشورها مقایسه کنیم/فارس

برچسب ها:
یاسوج ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*