اخبار عمومی
اعلام وصول 2
53524
تاریخ انتشار: 1395/07/03 22:16
اولین مصاحبه گل‌محمدی بعد از جدایی از ذوب‌آهن
در همه لحظات گفت‌وگو گل‌محمدی لحن خود را از دست نمی‌دهد و همانطور آرام و محترم حرف‌هایش را تمام می‌کند.

عصرجهان-شاید این مصاحبه می‌توانست یک جنجال بزرگ در فوتبال ایران ایجاد کند اما سرمربی سابق ذوب آهن روش دیگری را در پیش گرفته است. او که امروز ناگهان از ذوب آهن جدا شد، در گفت‌وگویش با خبرنگار ما در این‌باره اینطور توضیح می‌دهد:
انتظارم بیشتر بود
امسال سال عجیبی بود. بعد از اینکه جام حذفی را بردیم ذوب آهن درگیر رقابت‌های آسیایی و مسابقه با العین بود. بعد از اتمام رقابت‌های آسیایی و شروع فصل لیگ هم مسائلی داشتیم چه در موقع قرارداد و چه بعد از آن. در مجموع برخوردهای خوبی با من نشد و انتظارم از دوستان هیات مدیره و مدیران باشگاه بیشتر بود.
از مشکلات مالی تا تعلیق
مشکلات امسال مالی بود و حاشیه‌ای. تازه همین چند روز پیش 10درصد از قرارداد بازیکن‌ها پرداخت شده است. البته موضوع فقط مالی هم نیست مساله تعلیق من از بازی فولاد و بعد فحاشی تماشاچی‌ها و چیزهایی که روی هم تلنبار شد ... اما این چیزها و این جدایی‌ها در فوتبال پیش می‌آید و خیلی غیرطبیعی نیست.
بحث ما نتیجه نبود
ممکن است این بحث پیش بیاید که به خاطر نتایجی که ذوب آهن گرفته این تغییر در دستور کار قرار گرفته اما این مربوط به زمانی است که تیم بد بازی می‌کند، شرایط فنی خوبی ندارد، بد می‌بازد یا بازیکن‌ها با مربی مشکل دارند و مساله به اینجا می‌رسد که مدیر به فکر تغییر می‌افتد. اما ما در دو بازی اخیر با دو پنالتی مشکوک باخته‌ایم. حرف‌های مربیان حریف را دوباره مرور کنید. تیم من استحقاق دو برد در هر دو بازی را داشت و اتفاقات دو شکست ما را رقم زد. بنابراین من فکر نمی‌کنم زیاد بحث نتیجه مطرح باشد.
برنامه‌ریزی برای فحاشی
ما در لحظه گرم کردن برای بازی تراکتور ناگهان با فحاشی بعضی از حاضران در ورزشگاه مواجه شدیم. این قبل از بازی تراکتور بود و خب ما هنوز باخت نداده بودیم. چیزی که باعث می‌شود من فکر کنم اتفاقات برنامه‌ریزی شده بود.
در ذوب آهن خیلی سختی کشیدیم
این خیلی سخت است که جای من باشید. من دو سال و چند ماه با ذوب آهن زندگی کردم و احساسات و عواطف زیادی نسبت به این باشگاه دارم. تیمی که را تحویل گرفتیم مشکل زیادی داشت اما با یک کار گروهی خوب توانستیم از این چالش عبور کنیم. ما خیلی سختی کشیدیم و خیلی کار کردیم و تیمی ساختیم که به جرات می‌توانم بگویم شکل دارد و هر بازیکن جدیدی که به ترکیب ما اضافه می‌شود، سریع می‌تواند در قالب ما قرار بگیرد. این ساختن یک سال طول کشید و امسال هم با وجود همه تغییرات و از دست دادن ستاره‌ها اعتقاد دارم از نظر سرعت و دوندگی تیم ما شرایط بهتری داشت ...
کسانی که از آنها تشکر می‌کنم
از همه کسانی که در این پروژه زحمت کشیده‌اند متشکرم. از مدیریت، هیات مدیره، کارخانه و هوادارهای واقعی ذوب که با اعتمادشان باعث شدند این مجموعه در تیم فوتبال ذوب آهن شکل بگیرد.
دوست ندارم استراحت کنم
من یک مربی هستم و دوست دارم کار کنم و اصولا اهل استراحت نیستم. البته قبل از همه چیز امیدوارم همه مربی‌های لیگ موفق بشوند و به دور از تهدیدها مورد حمایت باشگاه‌شان قرار بگیرند و کار کنند اما در هر صورت فوتبال است و اگر پیشنهادی باشد، روی آن فکر می‌کنم.
مجتبی حسینی پیشنهاد من برای سرمربیگری است
پیشنهاد خودم بود که مجتبی حسینی را به عنوان سرمربی انتخاب کنند. او لیاقتش را دارد و علاوه بر وجهه فنی مورد قبول تیم هم هست. وقتی این موضوع را مطرح کردم آقای آذری موضوع را به او گفت و او هم اعلام کرد که باید با من حرف بزنند. من هم گفتم بهتر است بمانی و بعد از بازی حذفی تصمیم بگیری. من خوشحال می‌شوم که مجتبی سرمربی ذوب آهن بشود و به نظر من بهترین گزینه ذوب برای سرمربیگری است.
مقایسه پرسپولیس و ذوب آهن
وجه تشابه جدایی امروز من با اتفاقی که در پرسپولیس برایم افتاد همین تغییر شرایط دو تیم است، من پرسپولیس را در شرایط بسیار بدی تحویل گرفتم اما توانستیم تیم را بالا بیاوریم و به فینال حذفی هم صعود کنیم اما در آن زمان خیلی‌ها چشم دیدن موفقیت ما را نداشتند و جلساتی برگزار شد، اتفاقاتی افتاد که در نهایت من از آنجا جدا شدم. شاید برایتان جالب باشد که من هیچ اعتراضی نکردم و حتی دنبال قراردادم هم نرفتم و در واقع به خودم اجازه ندادم از پرسپولیس شکایت کنم. ذوب آهن هم چنین حالتی داشت، وقتی اینجا آمدم تیمی را تحویل گرفتم که شرایط خوبی نداشت و به هم ریخته بود. خوشحالم که تاثیر مثبت را در اینجا هم گذاشتم ... به هرحال این دو باشگاه قسمت‌هایی از عمر من هستند.
گله و شکایت از ...
اینکه می‌پرسید آیا از کسی گله‌ای دارم یا نه سوال عجیبی است. در هر صورت نقطه تاریک چند سال کار کردن من در بازی تراکتور رخ داد و هیچ وقت برای من قابل هضم نیست که چه اتفاقی افتاد و چه کسانی خط دادند که آن فحاشی‌ها اتفاق بیفتد. من کاری نمی‌توانم بکنم جز اینکه این افراد را به خدا واگذار کنم چون کار این‌ها به ضرر باشگاه تمام شد.
شناسایی فحاش‌ها نه معرفی!
بعد از آن اتفاقات آقای آذری مصاحبه کرد که کسانی که فحاشی کرده بودند شناسایی شده‌اند ولی خب این افراد هیچ وقت معرفی نشدند! به هر حال تمام شد و رفت شما هم ولش کنید!/ورزش سه

برچسب ها:
گل محمدی ؛ ذوب آهن ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*