اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5392
تاریخ انتشار: 1394/03/27 14:27
فرماندار مسجدسليمان با ابراز خرسندی از افتتاح شبکه دولت به عنوان بخشی از دولت الکترونیک،افزود: مسجدسلیمان بعد از اهواز دومین شهر استان خوزستان است که از مزایای شبکه دولت بهرمند می شود.

به گزارش پریسا طاهری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان از مسجد سلیمان، امروزطی آئینی با حضور فرماندار، امام جمعه، مدير كل فناوري و اطلاعات استانداري خوزستان، اعضای شورای اداری، و فرماندهان نظامی و انتظامی  شبكه دولت در مسجد سلیمان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 مدير كل فناوري و اطلاعات استانداري در این آئین اظهار داشتند: شبکه دولت از پروژه هاي شاخص نرم افزای در استان خوزستان است، که نتایج و فوائد سخت افزای بسیار و ملموسی برای مدیران و عموم مردم شریف مسجدسلیمان به دنبال خواهد داشت. وی ادامه داد این شبکه تا پایان سال در تمام ادارات و نهاد های استان خوزستان راه اندازی می گردد و موجب ارتباط و تعامل سریع و آسان ادارات شهرستانی با ادرات کل خوزستان می شود.

محسن سزاری با بيان اينكه  مسجدسليمان اولين شهرستان بعد از اهواز است که از شبکه دولت بهرمند می گردد، افزود، ٤ شهرستان دزفول، آبادان، خرمشهر و ماهشهر در مرحله بعدی راه اندازی این شبکه قرار دارند.

مدير كل فناوري و اطلاعات استانداری، كاهش تردد شهري بين سازماني،كاهش مكاتبات اداری، كاهش حضور كارشناسان در مركز استان از طریق دسترسی به برخی سیستم اداری را از مزیای شبکه دولت نامید.

فرماندار مسجدسليمان در این مراسم با ابراز خرسندی از افتتاح شبکه دولت به عنوان بخشی از دولت الکترونیک،افزود: مسجدسلیمان بعد از اهواز دومین شهر استان خوزستان است که از مزایای شبکه دولت بهرمند می شود.

رئیس شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان ادمه داد، 1ماه پيش این شبکه مورد بهربرداری آزمایشی قرار گرفت. و تاکنون هیچ نامه اداری به صورت دستی ارسال یا دریافت نگردید و از امروز، کلیه دستگاه ها موظفند مکاتبات اداری خود را از طریق شبکه دولت ارسال و دریافت نمایند.

علی‌رضا گرویی در پایان امنيت بالای شبكه، صرفه جويي در مدیریت هزینه ها و سرعت بخشيدن به امورات مردم را  از مزايای شبكه دولت دانست.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


سامان
|
Iran
|
1394/03/27 16:27
  +0

  -0
پاسخ
سلام..با تشکر از خانم طاهری خبرنگار خوب و جوان شهرمون با ارائه این خبر جامع و کاملشون که در اختیار شهر وندان قرار میدن..تشکر

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*