اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5473
تاریخ انتشار: 1394/04/01 21:12
نایب رئیس کمیسیون انرِژی مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت تمام شناورهای چوبی در آبادان، اروندکنار و چوئبده به دلیل گرانی سوخت متوقف شده و ملوانان و جوانان این منطقه دست از کار کشیده‌اند و بیکار مانده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، محمدسعید انصاری امروز در آبادان اظهار کرد: گران شدن سوخت و به تبع آن بالا رفتن هزینه حمل و نقل باعث شده که صاحبان شناوران چوبی نتوانند به فعالیت خود در مسیر بنادر آبادان، چوئبده و اروندکنار به کشورهای امارات و کویت ادامه دهند.

 وی خاطرنشان کرد: گرانی سوخت حتی لنج‌های صیادی را نیز زمین‌گیر کرده است و صیادان به دلیل بالا رفتن هزینه‌ها دیگر اشتیاقی به فعالیت خود ندارند. نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر تمام شناورها در بنادر یاد شده لنگر انداخته‌اند و هیچ فعالیتی ندارند و این موضوع باعث شده خانواده زیادی دچار مشکل اقتصادی شوند.

انصاری با اشاره به مخاطرات توقف این شناورها در بنادر گفت: کوچکترین بی‌احتیاطی باعث آتش سوزی می‌شود که به تبع آن مالکان هستی خود را از دست خواهند داد.

 نایب رئیس کمیسیون انرِژی مجلس افزود: انتظار داریم وزارت نفت برای رفع مشکل یک راه کار منطقی و عقلانی در نظر بگیرد و هر چه زودتر مردم محروم این منطقه را از مشکل بیکاری و بلاتکلیفی برهاند. انصاری گفت: استاندار خوزستان باید هر چه زودتر با تشکل جلسه‌ای موضوع توقف فعالیت شناورها در سواحل جنوب خوزستان را بررسی و چاره یابی کند.منبع:فارس


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*