اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5475
تاریخ انتشار: 1394/04/01 23:56
مدیران باشگاه های فولادنوین و استقلال اهواز برای تبادل امتیاز این دو تیم به توافق نهایی رسیدند.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان (asrjahan.ir)

به گزارش خوزستان اسپورت، مسئولان باشگاه های فولادنوین و استقلال اهواز از ساعت 17 امروز به مدت دو ساعت در مهمانسرای نور شرکت فولاد خوزستان جلسه نهایی در رابطه با تبادل امتیازهای دو باشگاه را برگزار کردند.

طبق توافقاتی که چند روز قبل بین مدیران شرکت فولاد خوزستان با مدیران باشگاه استقلال اهواز در دفتر شرکت فولاد در تهران انجام شد، مقرر گردید که امتیاز لیگ برتری فولادنوین به استقلال اهواز واگذار شود و امتیاز دسته دومی استقلال به فولادنوین انتقال پیدا کند.

در ادامه مذاکرات قبلی، جلسه ای بین ارسطو جهانداری و علیرضا اژدری زاده مدیران دو باشگاه در مهمانسرای نور شرکت فولاد انجام شد و پس از تعیین مبلغ نهایی این انتقال و نحوه پرداخت آن مقرر گردید که توافقات شفاهی انجام شده تا فردا (سه شنبه) روی کاغذ بیاید و این معامله بصورت رسمی انجام شود.

در صورتی که توافقات نهایی انجام شده به امضای طرفین برسد و باشگاه استقلال اهواز تعهدات مالی مورد توافق را به انجام برساند، شاهد بازگشت تیم آبی پوش اهواز به لیگ برتر خواهیم بود.

ارسطو جهانداری مالک و مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز که همه توافقات لازم را با مدیران شرکت فولاد خوزستان و باشگاه فولادنوین اهواز انجام داده، این خبر را تأیید کرد و گفت: مدیران شرکت فولاد نهایت همکاری را با ما داشتند و امیدوارم که فردا مراحل اداری انجام این انتقال را عملی کنیم.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*