اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5528
تاریخ انتشار: 1394/04/06 09:20
مردم شریف یقین بدانند که راه پیشرفت استانمان این فعالیت هم‌افزاست و قطعاً برداشت‌های سوء، خللی در خدمت ما به دیگر مردم عزیز به وجود نخواهد آورد.

عصرجهان: دکتر غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و نماینده مردم گچساران و باشت با ارسال یاداشتی به برخی مطالب و مستندات درج شده در فضای مجازی و سایت‌های محلی مبنی بر تلاش این‌جانب در انجام اقدامی برای حوزه انتخابیه دیگری، که موجب برداشت‌های غلط و سوءاستفاده شده است. بدین گونه پاسخ دادند:

بسمه‌تعالی

با سلام و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه هم استانی‌های عزیز در این ماه پرفیض و برکت.

اخیراً به دلایل خیرخواهانه یا غیرخیرخواهانه مطالب و مستنداتی در فضای مجازی و سایت‌های محلی مبنی بر تلاش این‌جانب در انجام اقدامی برای حوزه انتخابیه دیگری درج گردیده که موجب برداشت‌های غلط و سوءاستفاده شده است.

لازم است به استحضار برساند هر سه نماینده استان وظیفه داریم در جهت خدمت به مردم اقصی نقاط مختلف استان خدمت کرده و این فعالیت، امر بدیع و جدیدی نیست.

برای این‌جانب، انجام امر مردم شریف باشت با لوداب و مارگون و دیشموک هیچ تفاوتی ندارد و همچنان که انجام درخواست مردم باشت و باباکلان و مارگون و لنده برای برادران عزیزم آقایان زارعی و بزرگواری هیچ تفاوتی ندارد و چه بسیار مواردی که در حوزه انتخابیه اینجانب با همت این عزیزان انجام و من و مردم شریف حوزه‌ام را مرهون محبت خودشان قرار می‌دهند. لذا انتظار داریم این فعالیت خوب و هماهنگ که موجبات توسعه بهتر و همدلی بیشتر نمایندگان شده است موجب سوءاستفاده قرار نگرفته و اجازه داده شود تا در فضایی مثبت این خدمت خوب خدشه‌دار نشود.

مردم شریف یقین بدانند که راه پیشرفت استانمان این فعالیت هم‌افزاست و قطعاً اینگونه برداشت‌های سوء، خللی در خدمت ما به دیگر مردم عزیز به وجود نخواهد آورد.

امید است با وحدت و همدلی و نیز حذف نگاه‌های تنگ‌نظرانه و تفرقه افکنانه، راه پیشرفت این استان بیشتر از پیش هموارتر گردد. ان شالله.

غلامرضا تاج گردون


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*