اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5848
تاریخ انتشار: 1394/05/03 18:23
سرمربی نفت مسجدسلیمان:
فرزاد حافظی: اردوئی 10 روزه در یکی از شهرهای بروجن یا شهرکرد برگزار می گردد .

به گزارش "پریسا طاهری" خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی "عصرجهان" فرزاد حافظی سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد آخرین وضعیت این تیم اظهار داشتند: دو روز است که تست گیری را در مسجد سلیمان آغاز کردیم و تا سه روز دیگه هم ادامه خواهد داشت. و در ادامه این روند اردوئی 10 روزه در یکی از شهرهای بروجن یا شهرکرد برگزار می گردد .

"فرزاد حافظی" ادامه داد: در این اردو علاوه بر تمرینات آمادسازی چند بازی دوستانه را هم در دستور کار خود قرارخواهیم داشت و در این اردو چند بازیکن با تجربه در کنار بازیکنان جوان مسجدسلیمانی قرار می گیرند. تا انشاءالله  تیم خوبی در خور و شان مسجد سلیمان روانه لیگ دسته یک آزادگان نمائیم.

حافظی در مورد گمانه زنی پیوستن سید کوروش موسوی سرمربی فصل گذشته فولاد نوین خوزستان هم تصریح کرد : بله موسوی، بختیاری زاده و چند مربی دیگر مدنظر مسئولین نفت مسجدسلیمان بود اما سرانجام سکان هدایت نفت را به من سپردن که انشالله جواب اعتمادشان را بدهم.

"فرزاد حافظی" سرمربی نفت مسجدسلیمان در پایان خاطرنشان کرد : سعی ما بومی گرایی هست و تقریبا 60 درصد اسکله تیم را به جوانان مسجد سلیمان و بازیکنان مستعد خوزستان اختصاص خواهیم داد و 40 درصد هم از بازیکنان باتجربه استفاده خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*