اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5989
تاریخ انتشار: 1394/05/15 14:38
اینجانب روز خبرنگار را به همه مجاهدان عرصه اطلاع رساني كشور و خصوصا خبرنگاران پر تلاش استان خوزستان و بالاخص خبرنگاران شادگانی تبریک می گویم

بهروز فرج الهی فرماندار شادگان  با صدور پیامی روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و خصوصا خبرنگاران سخت كوش استان خوزستان و بالاخص خبرنگاران شادگانی  تبريك گفتند:

خبرنگاران حلقه واسط مدیران و عموم مردم  هستند. چرا که آنان می توانند مسائل و مشکلات طبقات گوناگون اجتماعی را که بعضا از چشم مسولان پنهان می ماند به درستی در جهت مرتفع نمودن و خدمت رسانی بیشتر به مردم که ولی نعمتان ما هستند انتقال دهند

۱۷ مرداد روز شهادت خبرنگار شهيد صارمي هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری کشورمان خدا قوت بگوییم. این روز را گرامی می دارم و برای همه مجاهدان عرصه خبر و اطلاع رسانی توفیق روز افزون الهی را در انتشار اخبار صحیح و واقعی را آرزومندم.

۱۷ مرداد ماه در واقع روز پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای است که برای دسترسی ، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند .

بنابراین اینجانب، روز خبرنگار، روز حق گویی و حق جویی را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رساني كشور و خصوصا خبرنگاران پر تلاش استان خوزستان و بالاخص خبرنگاران شادگانی تبریک گفته و برای آن عالمان بي ادعاي، آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق دارم .

بهروز فرج الهی

فرماندار شادگان  


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*