اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6020
تاریخ انتشار: 1394/05/17 20:22
تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد/ بازگشت اومانیا به ترکیب اصلی در روزی که باقری دفاع وسط شد

به گزارش عصرجهان به نقل از  تسنیم،  تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:15 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد. در ابتدای تمرین برانکو ایوانکوویچ جلسه‌ای را با بازیکنان برگزار کرد.

* کارمندان مجموعه درفشی‌فر و برخی از اطرافیان پرسپولیس در مواجهه با خبرنگاران روز خبرنگار را به آنها تبریک گفتند.

* پیش از آغاز تمرین پرسپولیس سرلیدر این تیم داخل زمین رفت و دقایقی با توپ مشغول شد که این مسئله سوژه هواداران شد.

* دروازه‌بان‌های پرسپولیس از ابتدا تمریناتشان را به صورت جداگانه آغاز کردند و پس از حدود یک ساعت به دیگر بازیکنان ملحق شدند.

* مهرداد کفشگری که دچار مصدومیت است دقایقی با کریم باقری به صورت اختصاصی دور زمین دوید و پس از جدا شدن باقری تا یک ساعت به صورت اختصاصی تمرین کرد.

* کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس با آمادگی بدنی بالا امروز پا به پای بازیکنان تمرین کرد.

* تمرینات سخت ایگور پانادیچ نفس دروازه‌بان‌های پرسپویلس را گرفته بود به حدی که هر 3 دروازه‌بان پس از پایان هر قسمت تمرین و به خاطر فشار بالایی که به آنها‌ آمده بود فریاد می‌زدند.

* مصطفی قنبرپور و بنگر برای دقایقی در مرکز زمین با هم صحبت کردند.

* حدود 100 هواداری که برای تماشای تمرین آمده بودند، کاملا سکوت کرده بودند.

* در قسمتی از تمرین علی علیپور به علت اینکه کفشش راحت نبود، کفش خود را تعویض کرد.

* تی هومیر مربی بدنساز پرسپولیس غایب تمرین امروز بود تا کارهای مربوط به بدنسازی به عهده آندره پانادیچ باشد.

* شاگردان برانکو تمرین را با گرم کردن زیر نظر پانادیچ آغاز کردند و پس از آن در 3 گروه تمرین حمله به دفاع را انجام دادند. در قسمت بعدی و پس از چند دقیقه استارت زدن سرخپوشان تمرین سانتر از جناحین را در دستور کار داشتند.  بعد از این قسمت مدافعان زیر نظر آندره پانادیچ و کریم باقری مشغول تمرین دفع توپ شدند و نیروهای تهاجمی زیر نظر برانکو و قنبرپور تمرین گلزنی کردند.

* آیتم پایانی تمرین امروز پرسپولیس فوتبال درون تیمی در قالب دو تیم قرمز و فسفری بود که در این بخش بازیکنان اصلی پرسپولیس با لباس قرمز و بازیکنانی که شانس کمتری برای بازی مقابل سپاهان دارند با لباس فسفری در تمرین حضور داشتند.

سوشا مکانی، ماریچ، اومانیا، رضاییان، حاتمی، کامیابی‌نیا، کمندانی، عالیشاه، طارمی، احمدزاده و علیپور در تیم اصلی بودند. بازیکنانی مانند بنگر و نورمحمدی در قالب تیم ذخیره‌ها تمرین کردند. به علت کمبود بازیکن کریم باقری با پوشیدن کاوری زردرنگ زوج محسن بنگر در دفاع وسط تیم ذخیره‌ها بود. علت این مسئله برمی‌گشت به مصدومیت علیرضا نورمحمدی که در اواسط کار نتوانست تمرین کند و به رختکن رفت.

* ایمان صادقی دروازه‌‌بان اصلی پرسپولیس در 2 بازی گذشته در ترکیب ابتدایی هیچ کدام از تیم‌ها حضور نداشت.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*