اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6138
تاریخ انتشار: 1394/05/26 19:54
خدمتگزاری به مردم شریف زادگاهم توفیق بزرگی است. همواره از این افتخار به خود می بالم و به یمن این حمایت صادقانه، با خود عهد می بندم آنچه را که در توان دارم؛ برای توسعه، سربلندی و سرافرازی این مردم شریف به کار بندم

متن پیام دریافتی پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان به شرح زیر است

ایران اسلامی با حمایت و حضور مردم در صحنه، از گردنه های مختلف همواره به سلامت عبور کرده است. صحنه های پرشکوه و وصف ناپذیر حضور مردم شریف، نجیب، انقلابی و دیندار بهمئی در استقبال از فرزند کوچکشان، بیانگر وفاداری آنان به آرمانهای انقلاب و دلبستگی آگاهانه شان به دولت تدبیر و امید و نیز گویای این حقیقت است که علی رغم همه ی مشکلات؛ وحدت، یکرنگی، همدلی، و عشق به فرزندان این دیار، شاه بیتِ دیوانِ محبتِ اهالی شهرستان است.

خدمتگزاری به مردم شریف زادگاهم توفیق بزرگی است. همواره از این افتخار به خود می بالم و به یمن این حمایت صادقانه، با خود عهد می بندم آنچه را که در توان دارم؛ برای توسعه، سربلندی و سرافرازی این مردم شریف به کار بندم و در جهت برآوردن مطالبات به حق آنان تلاش کنم و از خدای بزرگ می خواهم در این راه، مرا از وسوسه های نفسانی در امان بدارد.

امید است در سایه ی عنایات الهی و با تلاش و تدبیر هرچه بیشتر مسئولین و استمرارِ همراهی و حمایت شما مردم عزیز، افقهای تازه ای از توسعه و رفاه به روی مردم فهیم شهرستان گشوده شود.

بر خود واجب می دانم به عنوان خدمتگزار کوچک این مردم شهید پرور و متدین، صمیمانه از حضور کم نظیر و بی سابقه همه اقشار مردم، خصوصاً امام جمعه محترم شهرستان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، آزادگان سرافراز، روحانیت مکرم، مدیران شهرستان، شهرداران و شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران، جوانان و اصحاب رسانه و ... تشکر و قدردانی نمایم.

سلطانعلی رحمانی

فرماندار شهرستان بهمئی


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*