اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6184
تاریخ انتشار: 1394/05/30 02:01
شاگردان ویسی که روی کاغذ کسی برروی تیمشان حسابی بازنکرده بود اکنون باجمع آوری 9امتیاز درپایان هفته چهارم درقامت یک تیم مدعی حاضر شده اند.

سرویس ورزشی خوزستان –پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان/ محمدابولیان (نوروزی)

استقلال صنعتی خوزستان 1 - سایپا تهران 0

اسامی بازیکنان استقلال صنعتی خوزستان :

فرناندو خسوس،محمد طیبی،موسی کولیبالی،میثم دورقی(75-حمدالله عبدان)،حکیم نصاری،مهدی زهیوی(64 -فرشاد جانفزا) ،حسن بیت سعید،عقیل کعبی،روح الله سیف اللهی،سید جلال عبدی و فرشاد سالاروند (53 - عبالهادی خنیفر)
سرمربی:عبداله ویسی


اسامی بازیکنان سایپا تهران
رادکود وتکوویچ،حامدشیری،وحیدمحمدزاده،مجیدایوبی،روزبه شاه علی دوست،رضانوروزی56 (جوادنکونام)،ابراهیم صادقی65 (منصورابراهیم زاده)ابراهیم شکوری73(میلاد میداودی)،سجادمشکل پور،علی زینالی،غلامرضارضایی
سرمربی:مجیدجلالی

داور:بیژن حیدری
شروع بازی:20'19
ورزشگاه :غدیر اهواز
تعدادتماشاگر: کمتر از هزار نفر
بازیکنان اخراجی:وحید محمدزاده ازسایپا

شرح بازی:
در چهارچوب رقابتهای فوتبال لیگ برتر و ازهفته چهارم این مسابقات استقلال صنعتی خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای سایپا تهران بود که در پایان توانست با تک گل روح الله سیف اللهی  که ازروی نقطه پنالتی به ثمررسید به یک پیروزی ارزشمند دیگر دست یابد
شاگردان عبداله ویسی که پس دو برد شیرین و روحیه بخش در برابر پرسپولیس و فولاد به شش امتیاز ارزشمند آغاز فصل دست یافته بودند و برای سومین هفته متوالی  در ورزشگاه خانگی خود بدنبال شکار خودروسازان بودند که در پایان بازی به این مهم هم رسیدند. ازاین رو در نیمه نخست بازی هجومی اما  منطقی را در دستور کار خود قراردادند. و حملات نسبتا خطرناکی را برروی دروازه حریف ترتیب دادند که نتیجه ای حاصل نشد.

نیمه اول:

  •  دقیقه 13 بازی سجاد مشکل پور بازیکن خوزستانی سایپا در جلوی دهانه و چند قدمی دروازه آبی پوشان می توانست میهمان را به گل برساند. اما وی این موقعیت را به راحتی از بالای دروازه خسوس هدرداد.
  • دقیقه 20  نفوذ بیت سعید مهاجم سه گله استقلال و جاماندن مدافعان سایپا وی رابا دروازه این تیم تک به تک کرد و درحالی که همه انتظار داشتند ضربه فنی وی نخستین گل بازی را برای میهمان به ارمغان آورد با خوش شانسی رادکودوتکوویچ توپ به دیرک دروازه اثابت نمود.
  • دقیقه 23 ضربه خطرناک زینالی راعبدی مدافع آبی ها دفع کرد.تا یک ضربه کرنر به سود سایپا گرفته شود که این موقعیت هم برای نارنجی پوشان ثمری نداشت.
  • دقیقه 26خروج بموقع رادکو مانع از رسیدن توپ ارسالی به بیت سعید درمحوطه جریمه شد.
  • دقیقه 33نفوذ مهاجم آبی پوشان درمحوطه جریمه باعث شد مدافعان سایپا مرتکب خطا شوند که حیدری داوراین دیدار بی درنگ نقطه پنالتی را نشانه گرفت تا روح الله سیف الهی پشت توپ قرارگیرد و با یک ضربه دقیق دروازه رادکو بوسنیایی را علی رغم تشخیص مسیر توپ تسلیم نماید و شادی را به اردوی آبی پوشان ، و تماشاگران کم شمار ورزشگاه غدیر به ارمغان آورد.
  • پس از این گل قاضی میدان بازی را به مدت سه دقیقه متوقف کرد تا بازیکنان نفسی تازه کرده و آبی بنوشند. درحالیکه بازی در وقتهای تلف شده پی گیری می شد خسوس در دقیقه 48 با خروجی موفق راه رضانوروزی مهاجم سایپا برای به ثمررساندن گل تساوی را بی اثرکرد .تا بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان خاتمه یابد.

نیمه دوم:
با آغاز نیمه دوم عبدالله ویسی همچون بازیهای گذشته درابتدای 45دقیقه دوم عبدل هادی خنیفر را به میدان فرستاد.

  • دقیقه 49 سیف الهی پشت محوطه جریمه سایپا توسط وحید محمدزاده به خطامتوقف شد که حیدری قاضی این دیدار وی را با کارت قرمز مواجه و ازمین بازی اخراج کرد. این بازیکن درنیمه اول هم یک کارت زرد دریافت کرده بود.مجیدجلالی که از نوروزی ناامید شده بود در دقیقه 56جوادنکونام را بجای وی به زمین فرستاد.
  • در دقیقه 65 هم ابراهیم صادقی کاپیتان با تجربه اماخسته را بیرون کشید و منصورابراهیم زاده را جایگزین وی کرد تا خون تازه ای در کالبد تیم نارنجی پوشش جریان یابد. با ورود بازیکن اسبق تیم ملی بازوبند کاپیتانی که با خروج صادقی نصیب ایوبی شده بود به نکونام نرسید و ازآن دومین بازیکن باسابقه سایپا باقی ماند.
  • دقیقه 66 ضربه از راه دور حکیم نصاری بدون ثمر از کنار دروازه تیم سابقش عبورکرد.
  • دقیقه 73 جلالی که نمی خواست تیمش دست خالی زمین مسابقه را ترک کند ابراهیم شکوری را هم بیرون کشید و میلاد میداودی را بجایش به میدان فرستاد تا شاید در پی ضربات ایستگاهی احتمالی تیمش به گل برسد اندیشه ای که تاپایان مسابقه محقق نشد.
  • دقیقه 75 بازی ویسی دست به تغییری دیگر زد وحمدوالله ابدام تازه نفس رابجای میثم دورقی به زمین فرستاد. دقیقه 75 قاضی این دیدار برای مرتبه دوم واستراحت فنی به مدت سه دقیقه  بازی رامتوقف نمود.
  • دقیقه 80 شاه علی دوست با تکلی خطرناک عبدل هادی خنیفر رانقش برزمین کردکه وی هم ازکارت زرد داور بی نصیب نماند. بعد از این نصاری یک موقعیت دیگر را در محوطه هجده قدم هدر داد.
  • دقیقه 83 میداودی شوت زن با یک ضربه از راه  دور دروازه آبی پوشان را هدف قرار داد که خسوس دروازه بان آماده این روزهای استقلال با واکنشی زیبا این موقعیت خطرناک را دفع نمود که حاصل آن یک  ضربه کرنر برای سایپا بود میداودی پشت این توپ قرارگرفت اما ضربه ارسالی وی هم توسط مدافعان کم نقص آبی پوش دفع شد.
  • دقیقه 85 حمدواله ابدام رضایی تند تیز وخستگی ناپذیر رامتوقف کردکه وی هم با کارت زرد جریمه شد.
  • دقیقه 87خنیفر با تجربه که متوجه بیرون آمدن رادکو شده بود از راه دورشانس خود را امتحان و دروازه  وی را هدف قرارداد که ضربه اش بافاصله به بیرون رفت.
  • دقیقه 1-90 ضربه زمینی و از راه دور بیت سعید در آغوش رادکو آرام گرفت تا شکست این تیم سنگین تر نشود.بالاخره پس از پنج دقیقه وقت تلف شده بازی حیدری قاضی این دیدار درسوت خود دمید  تا استقلال صنعتی به سه امتیاز شیرین این دیدارخانگی و سومین برد پی درپی نیم فصل دست یابد .

شاگردان ویسی که روی کاغذ کسی برروی تیمشان حسابی بازنکرده بود اکنون باجمع آوری 9امتیاز درپایان هفته چهارم درقامت یک تیم مدعی حاضر شده اند.بهر حال تا هفته آینده باید صبرکرد و دید آیا نوارپیروزی های استقلال صنعتی درتبریز درمقابل ترکتورسازان درهفته پنجم تداوم خواهد یافت یا خیر؟


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


مهدی
|
Iran
|
1394/05/30 14:41
  +0

  -0
پاسخ
درود بر خبرنگار و گزارشگر توانمند ورزشی. الحق که صاحب سبکی در گزارش ورزشی

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*