اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6281
تاریخ انتشار: 1394/06/05 18:18
فرماندار مسجدسلیمان: اولويت اول ما در مسجدسليمان اشتغال است و اولویت دوم ما عمران شهري است.

به گزارش پریسا طاهری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، در اين مراسم كه مهندس گوروئي فرماندار مسجدسليمان ؛ حاج آقا اميني امام جمعه  و مديران و مسئولان نظامي و انتظامي  و كارمندان و خانواده هايشان حضور داشتند. فرماندار مسجدسليمان ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان باهنر و رجايي و تبريك هفته دولت اظهار داشت : از ابتداي حضورم در مسجدسليمان يك شعار را براي توسعه مسجدسليمان ارائه كردم و آن همدلي براي رسيدن به هم افزايي براي توسعه مسجدسليمان است. 

 فرماندار مسجدسليمان با بيان اينكه از به حول و قوه الهي مسجدسليمان عزيزمان  در مسير توسعه و در باند پرواز و پيشرفت قرار گرفته است بسيار خرسندم  افزود : خدا را شكر مي كنم با همت و تلاش مجموعه دولت در مسجدسليمان در مقايسه با  ١/٥ سال گذشته چهره متفاوتي به خود گرفته است و آثار پيشرفت آن مشهود است.

مهندس گروئي در بخش ديگر سخنان خود به  توجه  و نگاه  مثبت  استاندار محترم و معاونين ايشان نسبت به مسجدسليمان اشاره كردند و افزودند : با توجه به سفر هاي مكرر و حمايت هاي  بي نظير  استاندار محترم  دكتر مقتدايي و معاونين ايشان تلاش و سعي ما  بر اين است كه سرعت توسعه مسجدسليمان افزايش پيدا كند.

عالي ترين مقام دولت در مسجدسليمان با تاكيد بر اين كه اولويت اول ما در مسجدسليمان اشتغال است افزود: در برنامه هاي  توسعه مسجدسليمان  معضل بيكاري با تاكيد بيشتري پيگيري خواهد شد.

فرماندار مسجدسليمان ادامه دادند : دومين اولويت مجموعه دولت با توجه جمعيت شهري در مسجدسليمان بحث عمران شهري مي باشد. فرماندار همچنين از احداث دو پارك بزرگ در مسجدسليمان و گلگير خبر داد و افزود :  تمام تلاش خود را خواهيم كرد كه اين دو پارك در دهه فجر به بهره برداري برسد.

فرماندار مسجدسليمان ضمن قدرداني از تلاش هاي مستمر قاسمي رئيس آموزش و پرورش ارتقاء رتبه  آموزشي از ٢٨به ١٣ را در استان مرهون تلاش های قاسمي و مجموعه اموزش و پرورش در مسجدسليمان  خواند.

 فرماندار همچنين از ابلاغ رسمي دستورالعمل مبادلات مرزی خبر داد و عنوان كرد: متاسفانه استان خوزستان  در بحث مبادلات مرزي ظرفيت هاي خوبي برخوردار بود كه مورد استفاده قرا نمي گرفت و  با تلاش هاي استاندار خوزستان دكتر مقتدايي توانستيم از اين ظرفيت ها استفاده كنيم.

طبق اين دستورالعمل نوار مرزي كه ١٠كيلومتر بود به كل استان خوزستان توسعه داده شد.

فرماندار در پايان اظهار داشت : سرنوشت هيچ قومي تغيير نخوهد كرد مگر اينكه اي آن قومي اراده ايي براي پيشرفت و اباداني داشته باشد.براي پيشرفت و عمران مسجدسليمان پرهيز از حاشيه و توجه به كار با نگاه مثبت است.ان شاء الله با تقويت همدلي قطعا به هم افزايي خواهيم رسيد و از  امام جمعه حاج اقا اميني؛ نماينده دكتر جليلی؛ كاركنان و كارشناسان و همه عزيزانی كه در خلق فضاي همدلي  ما را ياري مي كننند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*