اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6290
تاریخ انتشار: 1394/06/06 22:37
امام جمعه موقت هندیجان در این دیدار گفت: امام رضا(ع) امام مهربانی و رئوف بود امامی که همه ماها را به تقوی الهیف صله رحم، پرداخت زکات و نماز سفارش نمودند.

به گزارش ناصر حکیمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، پیش از ظهر امروز دو تن از خادمان حرم علی بن موسی الرضا که امروز با پرچم این امام بزرگوار به هندیجان سفر نمودند و مورد استقبال مردم و ارادتمندان به اهل بیت قرار گرفتند سپس در مسجد جامع شهرستان در بین نمازگزاران حضور یافتند پرچم این امام رئوف مورد قرار گرفت.

در ادامه خادمان امام رضا(ع)  به همراه حجت الاسلام والمسلمین جعفربنی سعید، معاون بنیاد شهید و امورایثارگران و هیات مسجد جامع به عیادت پدر شهید مصطفی ملحان رفتند.

در این دیدار امام جمعه موقت اظهار داشتند: حجت السلام جعفر بنی سعید امام جمعه موقت هندیجان درزمینه گفت خانواده شهدا چشم چراغ این ملت  هستند وماافتخار میکنیم که جوانان مملکت درراه خدا ونظام جمهوری اسلامی به ندای امام راحل لبیک گفته و با ایثار و ازخودگذشتگی جان و مال ازخون خودشان را تقدیم این انقلاب نمودند اگر ایثار و جان فشانی این عزیزان نبود این انقلاب آبیاری نمی شد پس ما باید قدر خانواده معظم شهدا و ایثارگران را دانسته به آنان افتخار کنیم.
 حجت الاسلام والمسلمین جعفربنی سعید خواستار توجه  بیشتر مسوولین  و رفع مشکلات خانواده معظم شهدا با سرکشی و عیادت یادگاران امام راحل  شدند

شایان ذکر است خادمان حرم رضوی ضن عیادت از پدر این شهید با ذکر دعا برای ایشان شفای عاجل طلبیدند.

 

 

برچسب ها:
هندیجان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*