اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6324
تاریخ انتشار: 1394/06/08 22:46
حاج جمشید قناد درجریان مداوای جراحتهای متعددشان، درمجموع به مدت هفت سال بر تخت های بیمارستان های مختلف داخل و خارج از کشور بستری بودند وهم اکنون هم در حال تحمل این جراحت ها می باشند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، روز شنبه 7 شهریور جمعی از رزمندگان قدیمی گردان امام حسین (ع)  رامهرمز، ساکن اهواز با حاج جمشید قناد (جانباز و رزمنده) دیدار نمودند.

مجید شریفی به عصرجهان گفت: حاج جمشید قناد در دوران پیروزی انقلاب و همچنین  از اولین روزهای آغاز جنگ تحمیلی در شهریور1359 در جذب، سازماندهی، آموزش و اعزام نیروهای رزمنده شهرستان رامهرمز و شهرهای اطراف نقش مؤثری داشتند.

شریفی افزود: حاج جمشید قناد در بسیاری از عملیات ها و مناطق جنگی مانند عملیات آزادسازی بستان، عملیات شکست حصرآبادان به همراه شهید پورکیان، عملیات آزادسازی خرمشهر(فتح المبین در این عملیات از ناحیه دست مجروح شدند)،کردستان،عملیات کربلای 4 (در این عملیات شیمیائی شدند)، عملیات کربلای 5 درشلمچه،( در این عملیات مجروح وشیمیائی شدند)عملیات والفجر8، فتح فاو (در این عملیات مجروح وشیمیائی شدند) حضور و شرکت فعال داشتند.

شایان ذکراست که ایشان درجریان مداوای جراحتهای متعددشان، درمجموع به مدت هفت سال بر تخت های بیمارستان های مختلف داخل و خارج از کشور بستری بودند وهم اکنون هم در حال تحمل این جراحت ها می باشند.

برای سلامتی همه جانبازان صلوات



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*