اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6339
تاریخ انتشار: 1394/06/09 17:20
در هفته دولت و همزمان با روز کارمند با حضورفرماندار ، مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی ، از کارمندان نمونه ادارات شهرستان بهمئی تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، فرماندار بهمئی در این مراسم ضمن تبیین نقش و جایگاه کارمندان در دستگاه های اجرایی، بر ضرورت حفظ سلامت اداری ، ویژگی های شاخص کارمندان برتر و رعایت اخلاق کارمندی تأکید کرد و گفت : هر سال درهفته دولت فرصت خوب و مغتنمی است تا مدیران و کارکنان ادارات با بازنگری و ارزیابی عملکرد خود در جهت تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف خود بکوشند.

آقای رحمانی با بیان اینکه ، هفته دولت تداعی کننده نام و خاطره دو شهید والا مقام و پیشرو در خدمتگزاری و ساده زیستی در نظام مقدس جمهوری اسلامی یعنی شهیدان رجایی و باهنر است و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این دو شهید افزود : بر تمامی کارکنان دولت و دستگاه های اجرایی در تمامی سطوح اداری واجب است در عمل ادامه دهنده راه  این شهدا باشند.

وی همچنین گفت: یک سیستم اداری موفق حاصل تلاش دسته جمعی و یک تیم موفق کاری است و تمامی کارکنان یک مجموعه می بایست در انسجام و هماهنگی وتعامل بایکدیگربا انجام یک هدف مشخص برای دستیابی به هدف تلاش کنند.

در پایان این مراسم از مسلم مختاری خبرنگار صداوسیما ، کارمندان نمونه در آموزش و پرورش ، فرمانداری بهمئی ، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، شهرداری لیکک ، تبلیغات اسلامی ، جهاد کشاورزی و کمیته امداد در شهرستان بهمئی تجلیل شد.

برچسب ها:
فرماندار بهمئی ؛ رحمانی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*