اخبار عمومی
اعلام وصول 2
63527
تاریخ انتشار: 1395/07/04 23:41
تیم کیک بوکسینگ خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور مقام سوم را کسب کرد.

عصرجهان-با توجه به اینکه این استان همواره در رشته‌های مختلف ورزشی در سطوح مختلف بین‌المللی و ملی ورزشکاران و مقام‌های زیادی داشته است، می‌تواند به عنوان یکی از ورزشی‌ترین استان‌های کشور لقب بگیرد.
ورزش‌های رزمی نیز در بین این ورزش‌ها از جایگاه و مقام‌های ویژه‌ای برخوردار بوده و از این‌رو در رقابت‌های ورزشی کشور ورزشکاران این استان از عنوان‌داران به حساب آمده‌اند.
رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی کشور با معرفی تیم‌های برتر روز گذشته در تهران به پایان رسید و باز هم خوزستان به عنوان یکی از تیم‌های مقام‌آور به کار خود پایان داد.
این تیم متشکل از 23 ورزشکار در رده‌های سنی مختلف در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد و توانست با درخشش ورزشکاران خود به مقام سومی پانزدهمین دوره آن دست پیدا کند.
ابوالفضل مهری با کسب مدال نقره رده نونهالان تنها مدال‌آور خوزستانی در این رده سنی بود.
در رده سنی نوجوانان محمدامین محمودی، پوریا سواری و احسان محمودی با کسب مدال طلا به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
همچنین ابوالفضل شریفی، خشایار دانشیار، حمید رضا رخش با کسب مدال برنز رده سنی نوجوانان از این مسابقات خارج شدند.
در رده سنی جوانان مهدی فرهادی با کسب مدال طلا، پوریا محمدی و امیر حسین پارسا با به‌دست آوردن مدال نقره و محمد امین قریشوندی با کسب مدال برنز رقابت‌های خود را به اتمام رساندند.
اصغر سواری نیز با کسب مدال نقره خود در این مسابقات تنها مدال‌آور رده سنی بزرگسالان در این دیدارها بود.
این تیم در این مسابقات 4 مدال طلا، 4 مدال نقره و 4 مدال برنز را کسب کرد و تیم ایذه به عنوان نماینده استان خوزستان در این دوره از مسابقات حضور یافت/فارس


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*