اخبار عمومی
اعلام وصول 2
63792   4230
تاریخ انتشار: 1395/07/16 10:22
سقوط یک دستگاه وانت نیسان درون کانال آبیاری کشاورزی در دزفول مرگ سه تن را رقم زد-جان باختگان این حادثه دختر و پسری نوجوان و یک مرد میانسال هستند.

عصرجهان- ساعت 22:57 دقیقه پنجشنبه شب یکدستگاه وانت نیسان درون کانال آبیاری کشاورزی شاه ولی در مسیر یکی از روستاهای دزفول سقوط کرد.
در پی وقوع این حادثه از سوی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی دزفول، گروه امداد و نجات به محل حادثه در حد فاصل روستای بندبال و دانشگاه پیام نور اعزام شد.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول پنجشنبه شب با تایید مرگ هر سه سرنشین این خودرو به ایرنا گفت:در پی وقوع این حادثه گروه امداد و نجات این سازمان به محل اعزام شده و خودرو وانت نیسان را که سرنشینان آن در کابین آن گرفتار شده بودند را از داخل کانال آب خارج کردند.
محمد قربان رمضان با تشریح سرعت عمل و اقدام گروه امداد این سازمان برای نجات سرنشینان این خودرو با وجود تاریکی هوا افزود: حادثه دیدگان پس از احیای تنفسی در محل توسط اورژانس 115 به بیمارستان آیت الله نبوی و بزرگ دزفول منتقل شدند اما اقدامات پزشکی برای نجات جان آنان موثر واقع نشد و هر سه جان باختند.
جان باختگان این حادثه دختر و پسری نوجوان و یک مرد میانسال هستند.


بیش از یکهزار و 500 کیلومتر کانال و زهکش کشاورزی در شهرهای دزفول ، شوش و اندیمشک وجود دارد.
این زهکش ها و کانال های کشاورزی بعضا با عمق چند متر که حجم قابل ملاحظه ای آب را از رودخانه های دز و کرخه به مزارع کشاورزی منتقل می کنند، بدون محافظ است.
تاکنون چند حادثه سقوط خودرو درون کانال های آبیاری کشاورزی در دزفول گزارش شده است که چندین کشته به دنبال داشته است.
در حادثه سقوط یکدستگاه وانت پیکان درون کانال آبیاری کشاورزی در دزفول در مردادماه سال 1392 ، 12 نفر جان باختند.
اوایل امسال نیز سقوط یکدستگاه پراید درون کانال آبیاری در دزفول به مرگ یک زن جوان منجر شد.ایرنا

برچسب ها:
دزفول ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*