اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6380
تاریخ انتشار: 1394/06/11 14:56
عليرضا گورويي افزود: ما در مسجدسليمان بنا را بر اداره شهرستان با خرد جمعي گذاشته ايم و در تلاش هستيم با ايجاد همدلي به هم افزايي دست بیابیم.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان به نقل از روابط عمومي فرمانداري شهرستان مسجدسليمان بمناسبت هفته دولت و همزمان با سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر نشست هم انديشي نخبگان و فرماندار شهرستان در دانشكده سما مسجدسليمان برگزار شد.

در اين جلسه عليرضا گورويي فرماندار ضمن تبريك هفته دولت و گراميداشت ياد شهيدان رجايي و با هنر اظهار داشت: ما در مسجدسليمان بنا را بر اداره شهرستان با خرد جمعي گذاشته ايم و در تلاش هستيم با ايجاد همدلي به هم افزايي دست بیابیم و در سالي كه با عنوان همدلي و همزباني دولت و ملت نامگذاري شده موفقيت های خوبي را در شهرستان در اين زمينه داشته ایم.

گورويی گفت: در شهرستان مشكل اصلي بي پولي نيست نيروي انساني توانمند نيز داريم آنچه بيش از هر چيز نياز داريم همدلي براي رسيدن به هم افزايي است كه بحمدالله در مسير خوبي قرار گرفته ايم . فرماندار با اشاره به اينكه بايد هركسي در جاي خودش قرار گيرد گفت : در غير اين صورت دچار مشكلات خواهيم شد و استفاده از تمام پتانسيل هاي شهرستان علي الخصوص نخبگان را

خواستار شد.  گورويي در ادامه فرمانداري را به عنوان لوكوموتيو دستگاههاي اجرايي برشمرد و استفاده درست از نيروي انساني را عامل حركت سريع اين لوكوموتيو دانست و در كنار منابع انساني خود خود استفاده از ظرفيت بالاي نخبگان شهرستان در غالب اتاق هاي فكر را از برنامه هاي دولت در شهرستان در راستاي اداره شهرستان با خرد جمعي دانست .

گورويي در بخش ديگري از اين سخنان يكي از ويژگي هاي بارز نخبگان را مسئوليت پذيري دانست .

فرماندار در آخر گفت: ما بايد خودمان را مسلح به آموزش هاي كاربردي كنيم و از تدوين برنامه هاي جامع ورزش و مبارزه با مواد مخدر خبر داد و خواستار تشكيل جلسات مستمر با نخبگان گرديد شايان ذكر است در اين جلسه نخبگان شهرستان نظر خود را در خصوص تدوين مكانيزم جهت بهره برداري از ظرفيت نخبگان ارائه نمودند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*