اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6391
تاریخ انتشار: 1394/06/12 02:30
رئیس اداره راه وشهرسازی هندیجان خبر داد:
با اتمام کار ساخت این پل دیگر شاهد مسدود شدن راه های روستایی در فصل زمستان به دلیل وقوع سیلاب نخواهیم بود.

حجت الله ابوعلی ابوعلی رئیس اداره راه وشهرسازی هندیجان در گفتگو با ناصر حکیمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان با اعلام  خبر توقف احداث پل روستای چهل منی اظهار داشت: پروژه مذکور با اعتباری به مبلغ یک میلیارد و۳۰۰میلیون تومان اعلان مناقصه و تعیین پیمانکار گردید.

وی ادامه داد، پیمانکار پروژه  با 25 درصد پیشرفت فیزیکی مبلغ ۵۰۰میلیون تومان هزینه و صورت وضعیت تنظیم نمود کرد. اما در حال حاضر به دلیل عدم تخصیص اعتبار روند اجرائی پروژه متوقف شد.لذا از مسئولان ذی ربط تقاضای تخصیص اعتبار به منظور اتمام پروژه را داریم.

رئیس اداره راه وشهرسازی هندیجان افزود: با اتمام کار ساخت این پل در روستای چهل منی ۹روستا بهم متصل می شوند و دیگر شاهد مسدود شدن راه های روستایی در فصل زمستان به دلیل وقوع سیلاب نخواهیم بود.

وی با اشاره به پروژه معابرمسکن مهرهندیجان جنوبی گفت: شن ریزی معابر و جدول گذاری مسکن مهرهندیجان جنوبی با اعتباری به مبلغ ۱۰۰میلیون تومان انجام شد. و با انجام این کار از بروز برخی مشکلات در فصل زمستان جلوگیری می شود.

شایان ذکر است این جاده، هندیجان را از مسیر پل سویره به شهرستان های امیدیه و آغاجاری متصل می کنید.

این روستا در دهستان هندیجان شرقی قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۲۳۶ نفر (۴۶خانوار) بوده‌است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*