اخبار عمومی
اعلام وصول 2
64006
تاریخ انتشار: 1395/07/26 01:15
محور یاسوج به اصفهان حادثه خیزترین جاده ارتباطی استان در سال جاری بوده که درمجموع 17 درصد از حوادث رانندگی این استان در این جاده اتفاق افتاده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، برخورد یک دستگاه سمند با یک کامیون در کیلومتر 46 جاده یاسوج - اصفهان سه کشته بر جای گذاشت.
بنا به گزارش دریافتی سه نفر از سرنشینان خودروی سمند"زن و مرد جوان و دختربچه پنج ساله" یک عضو خانواده در ساعت 21.30 دقیقه شب گذشته در صحنه تصادف جان باختند.


سرهنگ منوچهر سیاهپور فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه این حادثه به دلیل ناشی از انحراف به چپ خودروی سواری سمند بوده، افزود: این تصادف مجروح نداشته است.
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: جاده یاسوج - اصفهان حادثه خیزترین جاده ارتباطی استان در سال جاری بوده که درمجموع 17 درصد از حوادث رانندگی این استان در این جاده اتفاق افتاده است.
سرهنگ سیاهپور مهمترین عامل وقوع حوادث رانندگی در این استان را در هفته ماه گذشته نیز سرعت و سبقت غیرمجاز، تجاوز و انحراف به چپ اعلام کرد و ادامه داد: 30 درصد تصادفات جاده ای بین ساعت 16 تا 22 شب رخ داده است.
وی تصریح کرد: 35 درصد آمار تصادف های رانندگی مربوط به سرعت غیرمجاز و ناتوانی راننده در کنترل وسایل نقلیه بوده است.
سیاهپور بابیان اینکه خودروهای سواری عامل 69 درصد از تصادفات در این مدت بوده است، افزود: وانت ها عامل 13 درصد و موتورسیکلت ها نیز عامل 9 درصد از تصادفات بودند.

برچسب ها:
یاسوج ؛ کشته ؛ انحراف به چپ ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*