اخبار عمومی
اعلام وصول 2
64021
تاریخ انتشار: 1395/07/26 23:23
خبرنگار سابق روزنامه شرق در توئیتی جنجالی اعلام کرده است که برخی از دبیران روزنامه‌ها به همکاران خانم خود پیشنهاد‌های نامتعارف می‌دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، دیروز برخی از سایت های خبری همسو با جریان اصولگرائی مستندات تویتری به نمایش گذاشتند که حاکی از فساد اخلاقی در یکی از معروفترین روزنامه های اصلاح طلب داشت
سایت دانا گزارش داد: سحر آزاد خبرنگار پیشین روزنامه شرق در توئیتی جنجالی اعلام کرده است که برخی از دبیران روزنامه ها به همکاران خانم خود پیشنهاد های نامتعارف می دهند.
این خبرنگار روزنامه شرق در ادامه کامنت هایی که برای وی گذاشته شده، اعلام کرده است که این یک حقیقت بوده و متأسفانه در این روزنامه ها فراگیر شده است.
این ادعا در حالی مطرح می شود که یکی دیگر از خبرنگاران این روزنامه چندی پیش توئیت دیگری گذاشته بود که حاکی از عمق فساد اخلاقی در این روزنامه بود.
شایان ذکر است مهدی رحمانیان مدیر مسئول روزنامه شرق طی گفت و گویی با خبرنگار دانا اعلام کرد که این خبرنگار بیش از دو ماه است که با روزنامه شرق هیچ گونه همکاری نداشته است و طرح این مسائل از سوی این فرد بعد از خروج از مجموعه صحیح نیست.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*