اخبار عمومی
اعلام وصول 2
64038
تاریخ انتشار: 1395/07/27 00:47
در روزهای گذشته نامه ای منسوب به مدیر شبکه ماهواره ای جم منتشر شده بود که در آن از تعدیل و تغییر وضعیت نیروهای دفتر آنتالیای این شبکه به دلیل کیفیت پایین محصولات تولیدی سخن گفته شده بود.

به گزارش عصرجهان و به نقل از روزان حالا خبر رسیده که عطف به آن نامه با تعدادی از دست اندرکاران فیلمها و سریالهای جم تسویه حساب شده و به نوعی عدم نیاز آنها اعلام شده است.
از جمله این دست اندرکاران سعید ابراهیمی فر و عباس مرادیان(کارگردان)، میثم لهاک و مهسا کرمی(بازیگران سریال “رولت”) و بهارک فرامرزی دستیار کارگردان هستند.
جالب اینجاست که همزمان با این تعدیل نیرو، مدیریت این شبکه پرحاشیه رایزنی های تازه ای برای جذب نیرو از داخل آغاز کرده که با توجه به برخورد پیش آمده با همکاران قبلی، مشخص نیست این رایزنی به نتیجه برسد یا نه.



کانال تلگرام عصر جهان


شبکه جم
|
Iran
|
1395/07/27 17:23
  +0

  -0
پاسخ

بازگشت بازیگر ایرانی که به شبکه جم پیوسته بود/این بازیگر در دادسرای انقلاب دیده شد
هرمز سیرتی که مدتی در شبکه جم مشغول به فعالیت بود، پس از بازگشت به ایران امروز در دادسرای انقلاب اسلامی حاضر شد تا مجوزهای لازم برای نقش آفرینی در آثار تلویزیونی و سینمایی داخلی را دریافت کند.
پیش از این سخنگوی وزارت ارشاد از بازگشت قریب الوقوع تعدادی از این بازیگران به کشور خبر داده بود.
نوش‌آبادی در این باره گفته بود: «بسیاری از هنرمندانی که به شبکه‌های خارجی رفته‌اند در همین زمان کوتاه متوجه شدند که سرابی که ما از آن صحبت کردیم، واقعیت دارند و عزم بازگشت کرده‌اند. ما هم حرفی نداریم و صحنه برای کسانی که نادم هستند؛ مهیا است. اما باید بدانند که بازی را باخته‌اند و در این مدت هیچ منفعتی نبردند و تنها خودشان را بدنام کردند. به زودی خبرهایی می‌آید که تعدادی از این بازیگران به کشور بازمی‌گردند.»
انتشار یک نامه با امضای مدیر شبکه «جم تی وی» خطاب به بازیگران و عوامل طرف قرارداد با این شبکه، مبنی بر عدم برخورداری این شبکه از ظرفیت مالی و تولیدی لازم برای استمرار خدمت گرفتن آنها و تاکید بر تسویه حساب در پایان قراردادشان با این شبکه، به منزله بسته شدن درها برای گروهی از بازیگران و عوامل تولید بود؛ واقعه‌ای که ضربه جبران ناپذیری به چهره‌های پیوسته به این شبکه ماهواره‌ای خواهد زد.

در متن این نامه که با امضای سعید کریمیان مدیر مجموعه شبکه‌های «جم» توسط شماری از رسانه‌ها منتشر شده، این موضوع مورد تاکید قرار گرفته که عدم وجود سناریو و عدم وجود ظرفیت تولید، آنها را وادار به قطع همکاری کرده است. بنابراین در ماه‌های پیش رو، عوامل طرف قرارداد با این شبکه ماهواره‌ای یک به یک بیکار و آواره ترکیه خواهند شد؛ عواملی که درآمدهای کلانی نداشتند و همه امیدشان به قراردادهای بلندمدتی بود که در زمان آغاز همکاری با این شبکه، وعده‌اش را دریافت کرده بودند.
مدیر شبکه جم
|
Iran
|
1395/07/27 17:25
  +0

  -0
پاسخ
هم‌اکنون حدود ۱۰ بازیگر ایرانی که در بین آنها افرادی همانند مهدی مظلومی، سعید ابراهیمی‌فر، پردیس افکاری، رابعه اسکویی، صدف طاهریان، ساناز زرین‌مهر، بنیامین احمدی، سارا باهنر و بهارک صالح‌نیا دیده می‌شوند و اکثر آن‌ها از بازیگران تلویزیون بوده‌اند؛ در این شبکه فعالیت می‌کنند که با این تصمیم مدیر شبکه جم؛ راهی جز بازگشت به کشور برای آنها وجود ندارد گرچه احتمالا بازگشت آنها به کشور نیز بدون مشکل نخواهد بود.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*